Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka här på forumet är från Umeå?

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Förstår inte varför alla dessa sörlänningar känner sig tvingade att skriva inlägg i denna tråd som var avsedd för Umefolk...:D
Ni skulle gärna vara här, eller?

>Jon, jag kommer inte eftersom jag är luspank i stockholm och helt utan planer på att återvända till umeå..

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
Det vore roligt om vi kunde bli ett gäng på fredag helt klart.

...
Markus Johansson?
...

Hojta till så ändrar jag i listan.

Kan tyvärrr inte

Jag var förbi där kl 17.20 men såg inte till någon 99Mac:are som jag kände igen... (Det är iof. inte så många jag känner igen.. )

Jag kan inte besöka någon pub... Jag tror jag är för ung.

För övrigt så har jag ju besökt GEAB två gånger. Idag drog jag och en polare in och kollade -- men ingen T610!

Trist, jag som tänkte ta bilder av den med min T68

  • Medlem
  • 2003-05-16 21:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Jag var förbi där kl 17.20 men såg inte till någon 99Mac:are som jag kände igen... (Det är iof. inte så många jag känner igen.. )

Aj.. jag glömde säga att ajg inte kunde, tränade brännboll. Men jag är lätt på nästa fredag!

Man kanske borde ta och lägga upp en bild på sig själv så folk känner igen en.

Förra mac-puben så stod jag utanför plaza och väntade för jag kände jag inte igen någon där inne, men som tur var hälsade två vänliga själar och frågade om jag var 99mac:are så det gick vägen den gången. Men sån tur kanske man har nästa gång

Citat:

Skrevs ursprungligen av Niklas Hjelm Smith
Jag kan inte besöka någon pub... Jag tror jag är för ung.

För övrigt så har jag ju besökt GEAB två gånger. Idag drog jag och en polare in och kollade -- men ingen T610!

Trist, jag som tänkte ta bilder av den med min T68

Va? Du måste ju presentera dig! Jag visade en T610:a för alla som visade sig inne på Geab.. Hade en hängade runt halsen nästan hela dagen. Vi har tyvärr ingen på demoväggen, men vi har en live som man får knappa på.. (som för övrigt ligger bredvid mig nu.. )

Citat:

Skrevs ursprungligen av samul
Aj.. jag glömde säga att ajg inte kunde, tränade brännboll. Men jag är lätt på nästa fredag!

Man kanske borde ta och lägga upp en bild på sig själv så folk känner igen en.

Förra mac-puben så stod jag utanför plaza och väntade för jag kände jag inte igen någon där inne, men som tur var hälsade två vänliga själar och frågade om jag var 99mac:are så det gick vägen den gången. Men sån tur kanske man har nästa gång

Ja, jag har missat alla tillfällen som varit nu, men är grymt sugen på en Mac öl!

Mitt inlägg, uppräckning av handen, var bara för att visa att jag var från Umeå. Kunde tyvärr inte ikväll.

Vi har missbrukat detta flera gånger nu. Dags för en rejäl Mac-pub snart.

Jag vill ha Mac lan igen, jag har inte lanat sen Dreamhack Winter

  • Medlem
  • 2003-05-17 00:48
Citat:

Skrevs ursprungligen av Daniel Eriksson
Vi har missbrukat detta flera gånger nu. Dags för en rejäl Mac-pub snart.

Ja, jag håller med, och känner mig lite skyldig. Men sätt ett datum så ska jag fan se till att fixa det.

Jag tror att det blir lättare för allihopa med ett spikat datum (jag är bara för feg för att själv säga ett =).

  • Medlem
  • 2003-05-18 19:41
Citat:

Skrevs ursprungligen av Niklas Hjelm Smith
Jag vill ha Mac lan igen, jag har inte lanat sen Dreamhack Winter

Ja ett maclan!!
Någon som har förslag på lokal?;)

Bevaka tråden