Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur gömmer man ikoner i iPhone?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-15 15:25

Jag blir galen. Har googlat hur mycket som helst nu men jag kan inte hitta hur man gömmer program/ikoner i iPhone. Jag vill bara kunna se vissa i Launcher så att förstasidan hålls så ren som det bara går. Någon som vet?

utan att använda xLaunch (om möjligt) glömde jag tillägga

du kan välja vad som skall visas och i vilken ordning i customize som finns i installer

Ursprungligen av Wennberg:

du kan välja vad som skall visas och i vilken ordning i customize som finns i installer

Är denna applikation krångelfri och säker att använda?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-11-18 21:35
Ursprungligen av theplague:

Är denna applikation krångelfri och säker att använda?

Nej, den är inte krångelfri. Nej, den är inte säker att använda.
Jag fick ordentligt med besvär då jag installerat detta program och jag har även hört om andra som fått problem.
http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/227850-programsymboler-dolda-foer-alltid.html?highlight=terminalhackare

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-21 11:23

Jag kan rekommendera xlaunch som du också kan hitta i installer. Funkar smärtfritt tycker jag och man kan alltid köra en "icon reset" för att återställa allt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-18 20:56

customize e lite jobbig men än så länge verkar den inte orsaka problem iaf. Tack för tipset

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-02 12:54

Finns det något alternativ till XLaunch? XLaunch är väl bara för 1.1.1, jag har 1.1.2...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-02 14:00

Kan man gömma installern eller ta bort den efter att ha installerat det nödvändiga (Swephone)? Vill helst ha den standard och om det går med touchens gamla svarta dock.

  • Medlem
  • 2008-02-02 15:15

kan man på något sätt dölja ikoner i 1.1.3? Jag har använt customize förut, men det funkar inte på 1.1.3 verkar det som

  • Medlem
  • 2008-02-05 17:50

ingen som vet hur man kan gömma ikoner i 1.1.3?

Om man uppdaterar INSTALLER så tror jag att jag såg en nya version av customize, eller så var det summerboard:p

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-10 09:24

Finns det någon som använder något annay program än customize för att gömma ikoner i 1.1.2?

Ursprungligen av kia2:

Finns det någon som använder något annay program än customize för att gömma ikoner i 1.1.2?

SummerBoard kan också gömma. Finns i installern

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-15 08:43
Ursprungligen av adameriksson:

SummerBoard kan också gömma. Finns i installern

Menar du genom att göra osynliga (transparenta) ikoner? Eller finns det något annat sätt med SummerBoard?

för dom som fortfarande undrar hittade jag den här tråden: http://forums.ilounge.com/showthread.php?t=220625
ni ska alltså ha "Poof" som ska finnas i installer.

1
Bevaka tråden