Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget sim Comviq kontant

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kört vanligt comviq abbe på min iPhone men kände för att skaffa ett bättre nummer på www.guldnumret.se fick hem det idag o satte i det tillsammans med mitt nextsim som funkat kalas då kommer det upp "Inget sim" ?? när man tittar på kretsarna på korten ser dom inte helt lika ut , kan detta vara ett 3g kort ? comviq kör ju både 2 o 3 g så den borde ju funka eler har jag fel ? nån som har nått förslag för va jag kan göra för jag vill verkligen ha det här nya numret...kan tillägga att jag satte i mitt vanliga kort o det funkar kanon så nått knas med kontantkort verkar det vara , kan iofs vidarekoppla men det funkar ju inte med sms:en

Mvh
/Rob

hittade ett par tips här om att jag ska prova att aktivera upp kortet annan telefon så jag har satt i det i en annan telefon samt fyllt på det o testat o ringa både till o från den andra telefonen ska låta det sitt ai den ettag o sen sätta i det i iphonen igen och se om det funkar , håller tummarna iaf...

/R

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-10 10:23

Hur gick det?

Upptäckte samma sak idag...

/Lars

1
Bevaka tråden