Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddare som fungerar i Sverige?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-27 08:42

Vet att en tråd redan funnits.. Letat och sökt en halvtimme nu utan resultat, så skapar en ny. Börjar nämligen tröttna på att ladda i datorn, så skulle gärna vilja ha tips på laddare som fungerar till iPhonen. Får gärna finnas i apple-stores då jag skulle behöva innan helgen.

Mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-27 08:56
Ursprungligen av wckd:

Vet att en tråd redan funnits.. Letat och sökt en halvtimme nu utan resultat, så skapar en ny. Börjar nämligen tröttna på att ladda i datorn, så skulle gärna vilja ha tips på laddare som fungerar till iPhonen. Får gärna finnas i apple-stores då jag skulle behöva innan helgen.

Mvh

Alla iPod USB laddare fungerar med iPhone. Har ju standard USB anslutning.

//Rob

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-27 09:34

Japp! En sån köpte jag och den fungerar jättefint!

varför tar du inte bara bort stiften från din iphoneladdare? Sen kör du bara in en vanlig euro-strömkabel där

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-27 16:00

Om du köpte din iPhone i USA så fick du en laddare med din telefon. Det är bara att dra ut stiften och byta ut mot svenska/europeiska standarden. Apple säljer World Travel Adapter Kit som kommer med olika stift för olika länder.

//Rob

Senast redigerat 2008-02-27 18:43
  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-27 21:04
Ursprungligen av ryanshitlipz:

varför tar du inte bara bort stiften från din iphoneladdare? Sen kör du bara in en vanlig euro-strömkabel där

Just. En sån kabel man får med till tex en radio eller liknande.

Ursprungligen av ryanshitlipz:

varför tar du inte bara bort stiften från din iphoneladdare? Sen kör du bara in en vanlig euro-strömkabel där

Fantastiskt förslag!!! Tack för det. Tur att man inte kastade den amerikanska adaptern som följde med då...

eller varför inte bara använda stiftet som medföljer din bärbara mac (förutsatt att du har en så klart)

köpte min på teknikmagasinet.mycket fin också

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-02-27 23:30

Jag köpte ett löst så kallat "duckhead" på Tradera för 89kr inkl frakt. Finns inga kvar ser jag men det var ett jäkla bra tips det där med euro-strömkabeln. Vilket fån att man inte tänkte på det och sparade 89kr, hehe. Men men, nu har jag en svensk riktig laddare iaf.

1
Bevaka tråden