Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa iphone, hur spara kontakter?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska återställa min iphone men vill inte bli av med alla mina kontakter på den, hur gör jag det?

mvh
Isac

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-28 19:55

Synka kontakterna mot Outlook (Windows) eller motsvarande OSX-program innan återställningen. Sen synkar du tillbaka efter återställning.

hur synkar man dom 2 i mellan? för jag har provat och provat med outlook men inte lyckats..:S help

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-29 15:13

Det ställer du in i iTunes.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-03-29 16:19

Hur? Är inte så inne på iTunes än och skulle också vilja veta..

  • Medlem
  • 2008-03-29 16:32

Det finne inte så många flikar att klicka på i iTunes. Klicka runt lite och vänta med att klicka på "Synkronisera" innan du har en någorlunda skaplig bild av vad som kommer att hända.

  • Medlem
  • Lycksele
  • 2008-03-29 18:55

Skulle vilja ha hjälp med detta också för att kunna såkerhetskopiera, det jag undrar om man synkar mot outlook hur gör man så att den synkar från telefonen till outlook så det inte synkar från outlook till telefonen för då tappar jag ju alla kontakter iom att jag inte har några i outlook.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-31 11:45
Ursprungligen av zemren:

Skulle vilja ha hjälp med detta också för att kunna såkerhetskopiera, det jag undrar om man synkar mot outlook hur gör man så att den synkar från telefonen till outlook så det inte synkar från outlook till telefonen för då tappar jag ju alla kontakter iom att jag inte har några i outlook.

Synka funkar åt båda hållen, kopiera funkar åt ett håll.

nej, dem synkas automatiskt till outlook.

  • Medlem
  • Lycksele
  • 2008-03-30 13:44
Ursprungligen av jCedborger:

nej, dem synkas automatiskt till outlook.

okej, tack så mycket.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-03-30 15:03

har du samma kontakt på iphone och datorn, den ena är redigerad (spelar ingen roll vilken av de) så ersätter den alltid med den senast ändrade... har du 2 kontakter mer i telefonen än datorn så lägger den till dessa i datorn o vise versa..

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-04-01 23:30

Fungerar det inte med Outlook kan det gå med Windows Adressbok. Jag lyckades synka alldeles utmärkt med Outlook men för en kompis tog det tvärstopp, däremot fungerade det smärtfritt med Windows Adressbok!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-04-02 08:31
Ursprungligen av Occhino:

Fungerar det inte med Outlook kan det gå med Windows Adressbok. Jag lyckades synka alldeles utmärkt med Outlook men för en kompis tog det tvärstopp, däremot fungerade det smärtfritt med Windows Adressbok!

Hade han konfigurerat Outlook med ett mailkonto innan?

1
Bevaka tråden