Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 1.1.1 ger felmeddelande 2001 efter revirginize

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, skulle uppgradera min unlocked o jailbreakade 1.1.1.... så glömde jag virginiza...
Det jag gjorde var att jag tog och restora den i Itunes, det kom upp ett felmeddelande 2001. osv, attans... Går inte att göra någonting nu, finns det något sett att rädda den på

nej, nu ändrade moderatorn till fel rubrik, jag har inte revirginizat! Men tack dock för hjälpen

Jag restorade direkt utan att köra virginize utan problem. Kan du inte Ãterstâlla i iTunes igen?
Sen köra iLiberty+
Vad använde du för att jailbreaka, låsa upp och aktivera?

Ursprungligen av theplague:

Jag restorade direkt utan att köra virginize utan problem. Kan du inte Ãterstâlla i iTunes igen?
Sen köra iLiberty+
Vad använde du för att jailbreaka, låsa upp och aktivera?

Konstiga e att jag får det meddelandet, kanske ska prova med en annan dator?
Jag använde ett jailbreak jag fick från Hack that Phone - iPhone Firmware 1.1.1 (deprecated tutorials)
Men hela guiden verkar vara borta!

Ursprungligen av Stoffen:

Konstiga e att jag får det meddelandet, kanske ska prova med en annan dator?
Jag använde ett jailbreak jag fick från Hack that Phone - iPhone Firmware 1.1.1 (deprecated tutorials)
Men hela guiden verkar vara borta!

Jag menar, jag restorade till 1.1.4 utan att virginze. Inga problem.
Får du alls upp iPhonen i iTunes nu? Bara med felmeddelandet?

jo jag får upp den i itunes! så står det " iphonen är i ett återställningsläge och måste återställas för att kunna bli brukbar" typ. Sedan trycker jag då på återställa, och uppgradera. Men under den tiden den gör det får jag det felmeddelandet.

1
Bevaka tråden