Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

GBA rom pack?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2008-06-11 20:21

har sett att det har funnits sånna här pack i installer till bla. Nes, så nu undrar jag om det finns något sånthär till gpsPhone (GBA)?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-06-17 08:25

Ja, det gör det. Men du hittar den ganska snart om du googlar. Det fick jag köra då jag inte ägde någon Nintendo.

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-06-19 13:13
Ursprungligen av frazze:

Ja, det gör det. Men du hittar den ganska snart om du googlar. Det fick jag köra då jag inte ägde någon Nintendo.

ja men asså nu vet jag att det finns hur mycket roms på internet som hellst, min fråga var om det finns rom pack i installer så man slipper lägga in dessa roms i iphonen manuellt via SSH. Sånahär pack finns det till NES och borde då logiskt finnas till GBA också, men jag har desvärre inte hittat något sådant pack. Är det någon som vet om det finns en source som delar ut sånna i installer?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-06-18 22:30

ja laddade ner ROMS från DC++ och får ett felmeddelande..kan inte öppna upp filerna genom Emulatorn. Någon som har stött på samma problem?

letar också som galen efter någon sådan source som fungerar i Installer 4, kör firmware 2.1 och hittar ingenting som fungerar, behöver även gpsPhone bios via installer, hittar inte ett shit

zodttd kommer snart börja släppa sina emulatorer för installer 4, för tillfället står det bara att det är unable to decode, men på deras sida står det att det kommer komma, även irom är påväg, så det är bara låta tålamodet göra sitt nu

1
Bevaka tråden