Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken skillnad på olika Xbox 360?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-25 03:46
Ursprungligen av Baron:

Du har inte barn, va?

Min son tycker inte om blod. Han blir rädd. 7-åriga pojkar vill faktiskt ha barnspel också. Han gillar Lego Star Wars, Need For Speed, Allrams höjdarspel, Pac Man etc.
Han har ingen uppfattning om olika konsollers för- resp nackdelar eller vilka spel som finns till vilka.
Det är en 7-åring vi snackar om...

Nää men jag var nog barn för kortare tid sen än du. Om han inte gillar det ska du ju undvika det såklart. Men som sagt, fråga vilken han vill ha. Svårt att gissa sig till.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-06-25 09:42
Ursprungligen av Davey:

Nää men jag var nog barn för kortare tid sen än du. Om han inte gillar det ska du ju undvika det såklart. Men som sagt, fråga vilken han vill ha. Svårt att gissa sig till.

Hur verklighetstrogen var tevespelsgrafiken när du var sju år?

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-25 19:07
Ursprungligen av Jogin:

Hur verklighetstrogen var tevespelsgrafiken när du var sju år?

Tillräckligt för att resident evil skulle skrämma skiten ur mig. Det spelar ingen roll hur verkligt det SER UT, barn är tro det eller ej smarta nog för att förstå att det är ett TV-spel och fortfarande bli rädda. Alone in the dark 1 ser t.ex. förjävla larvigt ut idag men när det kom var det säkert jättemånga som blev skrämda.

När jag var sju år gammal var det f.ö Playstation 1 som var inne. Runt 1995 alltså, vilket betyder Resident Evil och senare Silent Hill.

  • Medlem
  • 2008-06-25 11:18

Spelkonsoll när jag var 7 år:

Spelkonsoll när Davey var 7 år:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-29 13:09

Stämmer det att det kommer uppdateringar på spel? Någon jag pratade med sa att man laddar ned patchar som läggs på hårddisken och Xboxen känner av att de filerna finns och använder de först? Sanning eller lögn?
Är det sant kan det ju vara riktigt bra med en hårddisk.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-06-29 13:19
Ursprungligen av acke:

Stämmer det att det kommer uppdateringar på spel? Någon jag pratade med sa att man laddar ned patchar som läggs på hårddisken och Xboxen känner av att de filerna finns och använder de först? Sanning eller lögn?
Är det sant kan det ju vara riktigt bra med en hårddisk.

Vissa spel kommer det uppdateringar till, ja. Problemet med Xbox 360 är att speltillverkaren inte kan förlita sig på att man har en hårddisk (eftersom det finns versioner som saknar den — och förmodligen innefattar licensen att spelen ska fungera på alla sorters Xbox 360). Det innebär att spelutvecklarna i praktiken ser Xbox 360 som en hårddisk-lös konsoll.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-29 15:11

Jag kommer att köra på en Xbox 360 med 20GB. Dock väntar jag tills efter E3 i Juli.

En fråga!

Måste man betala till microsoft för att spela online?

Mvh Alex

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-09-30 15:10

Ja det måste man.

Xbox Live Gold, 12 månader, ca 600 kr.

Det börjar balla ur pojkar.

Bevaka tråden