Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Ipod på G??

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska köpa en ny Ipod men... det verkar som att det är nya på gång? på mac buyers guide verkar den vara på slutet på sin livscykel... och det verkar som att den är slut hos många återförsäljare?

är det någon som hört några rykten???

tack på förhand!

Markus!

Tror inte att det kommer komma någon ny iPod på ett tag. Nu när det har släppt iTouch och snart iPhone 3G så har Apple nog inte haft en tanke på en ny iPod.

Nej, jag tror inte heller på någon ny.
Frågan är bara hur apple ska kunna slå sina nuvarande Nano och Touch....

Touch är väl ganska lätt att överträffa med en iPhone. Bara att expandera minnet lite.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-07 14:34

Nej, jag tror inte heller det kommer någon ny på ett tag...även om det gör det så kommer touchen inte ha så mycket mer funktioner eller? Jag kan iaf inte komma på så mycket Det skulle vara mer minne men min 16 GB räcker ett tag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-08 23:05

Det kommer alltid finnas dom som vill ha en riktig iPod, ingen liten fånig Nano och ingen vidrig Touch, Jag undrar vad dom har till oss nästa gång? Jag köpte Classic för att hårddisken i min Video inte räckte till, men hårddisken var också det ända som var bättre, firmwaret är fruktansvärt. iPoden blir så jävla långsam med dom menyerna, när den måste ladda in bilder hela tiden. Varför i helvete har den Cover Flow när det ändå knappt går att använda, jag önskar jag kunde köra firmwaret från iPod video så den blir lite snärtigare för nu känns den som en dator som levereras med Vista även fast den går bättre med XP. Om nästa iPod som kommer skulle vara som iPod Classic fast skitsnabb så skulle jag vara nöjd, och så måste dom fixa volymen, den volymspärren dom har idag är oacceptabel, min svart/vita iPod från 2003 spelar mer än dubbelt så högt som Classic. Men att det är i metall istället för plast är skitbra!

Ursprungligen av Fexxe:

Det kommer alltid finnas dom som vill ha en riktig iPod, ingen liten fånig Nano och ingen vidrig Touch, Jag undrar vad dom har till oss nästa gång? Jag köpte Classic för att hårddisken i min Video inte räckte till, men hårddisken var också det ända som var bättre, firmwaret är fruktansvärt. iPoden blir så jävla långsam med dom menyerna, när den måste ladda in bilder hela tiden. Varför i helvete har den Cover Flow när det ändå knappt går att använda, jag önskar jag kunde köra firmwaret från iPod video så den blir lite snärtigare för nu känns den som en dator som levereras med Vista även fast den går bättre med XP. Om nästa iPod som kommer skulle vara som iPod Classic fast skitsnabb så skulle jag vara nöjd, och så måste dom fixa volymen, den volymspärren dom har idag är oacceptabel, min svart/vita iPod från 2003 spelar mer än dubbelt så högt som Classic. Men att det är i metall istället för plast är skitbra!

Du tog orden ur munnen på mig.

1
Bevaka tråden