Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag som lagkapten i grillaget fixar en massa administrativt som boende, bil, sponsring etc etc... i morgon ska jag äntligen få börja grilla och slipa på de två saker jag är ansvarig för.
Men det jag hör från mina lagkamrater gör mig så stolt och glad!
Känslan i magen säger mig: Vi kan vinna!
Nu ska jag bara jag får till mitt eget paradnummer och få till presentationen av den.
Jag har mina idéer.
Fasen vad skoj detta ska bli!
Det som kommer skratta åt oss för att vi är från norrland ska sent glömma våra poäng.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag som lagkapten i grillaget fixar en massa administrativt som boende, bil, sponsring etc etc... i morgon ska jag äntligen få börja grilla och slipa på de två saker jag är ansvarig för.
Men det jag hör från mina lagkamrater gör mig så stolt och glad!
Känslan i magen säger mig: Vi kan vinna!
Nu ska jag bara jag får till mitt eget paradnummer och få till presentationen av den.
Jag har mina idéer.
Fasen vad skoj detta ska bli!
Det som kommer skratta åt oss för att vi är från norrland ska sent glömma våra poäng.

Lycka till!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-14 21:10
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag som lagkapten i grillaget fixar en massa administrativt som boende, bil, sponsring etc etc... i morgon ska jag äntligen få börja grilla och slipa på de två saker jag är ansvarig för.
Men det jag hör från mina lagkamrater gör mig så stolt och glad!
Känslan i magen säger mig: Vi kan vinna!
Nu ska jag bara jag får till mitt eget paradnummer och få till presentationen av den.
Jag har mina idéer.
Fasen vad skoj detta ska bli!
Det som kommer skratta åt oss för att vi är från norrland ska sent glömma våra poäng.

Ja, stort lycka till!

Släppte min nya portfolio idag, weeeeee! (http://klaranilsson.se)
Jag hoppas att den kan leda mig till ett jobb när jag är klar med skolan om en månad, så om någon känner någon så...

Dessutom verkar mitt ryggskott redan ha gått över med kiropraktor, kylgel och promenader

Ursprungligen av klarabara:

Släppte min nya portfolio idag, weeeeee! (http://klaranilsson.se)
Jag hoppas att den kan leda mig till ett jobb när jag är klar med skolan om en månad, så om någon känner någon så...

Dessutom verkar mitt ryggskott redan ha gått över med kiropraktor, kylgel och promenader

Snyggt!

  • Medlem
  • 2013-05-17 16:05

Fick förlängd projektanställning till i höst.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-05-17 19:55

för att livet känns toppen och att frugan är gravid

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-05-17 20:02

Idag har vi fått viktiga delar av stallet utbytt. Boxarna, vars nya väggar bjuder på ventilation(?), svängbara foderlådor och annat gojs gör att jag säger som topic: ja e så jävla glad idag!

Det ska bli kul att ikväll se hur hästarna beter sig då de ser nyheterna när de ska komma in för natten.

  • Medlem
  • 2013-05-18 11:47

Internetdelning via en Mac är ju oslagbart när man inte har något fast internet. Nu delar fyra enheter på samma USB-sticka.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-05-18 20:30
Ursprungligen av filuren:

Idag har vi fått viktiga delar av stallet utbytt. Boxarna, vars nya väggar bjuder på ventilation(?), svängbara foderlådor och annat gojs gör att jag säger som topic: ja e så jävla glad idag!

Det ska bli kul att ikväll se hur hästarna beter sig då de ser nyheterna när de ska komma in för natten.

Allt gick bra. Så här ser det ut.

Såhär firade vi stallets status och sommarens återkomst.

(Piper Heidsieck i glaset)

Galet glad fortfarande!
Bäst i Sverige på att grilla kyckling och sjua bäst i Sverige på att grilla!
Detta kommer jag leva länge på.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Galet glad fortfarande!
Bäst i Sverige på att grilla kyckling och sjua bäst i Sverige på att grilla!
Detta kommer jag leva länge på.

Snyggt jobbat! Grattis.

Jag är så jävla glad att köra Mac!!! Sitter här på jobbet med en Windows 7-installation och den driver mig till vansinne. Givetvis var det en uppgradering så först fick jag slänga in Vista. Sedan uppgradera till 7:an. Men efter en halvtimmes rasslande förkunnar installeraren att jag minsann måste skaffa Vista SP1 innan jag kan uppgradera till 7. Heja OS X!!!

Ursprungligen av pmarriott:

Jag är så jävla glad att köra Mac!!! Sitter här på jobbet med en Windows 7-installation och den driver mig till vansinne. Givetvis var det en uppgradering så först fick jag slänga in Vista. Sedan uppgradera till 7:an. Men efter en halvtimmes rasslande förkunnar installeraren att jag minsann måste skaffa Vista SP1 innan jag kan uppgradera till 7. Heja OS X!!!

Du kan väl installera uppgraderingen som en trial? Sen bara uppgradera trial.

Ursprungligen av keptang:

Du kan väl installera uppgraderingen som en trial? Sen bara uppgradera trial.

Too late.

Media markt har äntligen levererat min nya Nokia Lumia 920!

...delade känslor att kasta ut iPhone 5, men generellt riktigt nöjd.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-05-21 19:44

Ska du sälja den?

Ursprungligen av kenjon:

Ska du sälja den?

Korrekt. Finns en annons här på 99mac.

Ursprungligen av maskh:

Media markt har äntligen levererat min nya Nokia Lumia 920!

...delade känslor att kasta ut iPhone 5, men generellt riktigt nöjd.

Kul!

Synd bara att du köpte från Media Markt.

Ursprungligen av keptang:

Kul!

Synd bara att du köpte från Media Markt.

Inte då. De var billigast.

Ursprungligen av maskh:

Inte då. De var billigast.

Tror Keptang menade servicemässigt. Handlar man från MM ska man veta vad man vill ha o inte vara i behov av att lämna in prylarna på service, något ett flertal trådar här visat kan vara vanskligt

Ursprungligen av Mymac4ever:

Tror Keptang menade servicemässigt. Handlar man från MM ska man veta vad man vill ha o inte vara i behov av att lämna in prylarna på service, något ett flertal trådar här visat kan vara vanskligt

Dessvärre finns det inte någon garanti för att du får bättre service om du köper av en mindre handlare än på ett stort varuhus. Har genomgående haft hyfsat bra erfarenheter av MM, både vad gäller rådgivning vid köp och vid support när något krånglat.

Ursprungligen av Mymac4ever:

Tror Keptang menade servicemässigt. Handlar man från MM ska man veta vad man vill ha o inte vara i behov av att lämna in prylarna på service, något ett flertal trådar här visat kan vara vanskligt

Det är sällan människor skapar trådar för att berätta hur bra service de har fått från en viss återförsäljare. Därför är jag inte speciellt oroad över att jag skulle få en dålig service om jag skulle behöva lämna in min telefon.

Ursprungligen av maskh:

Det är sällan människor skapar trådar för att berätta hur bra service de har fått från en viss återförsäljare. Därför är jag inte speciellt oroad över att jag skulle få en dålig service om jag skulle behöva lämna in min telefon.

om de inte handlat en Appleprodukt från Apple förstås, även om det säkert finns undantag....

Lycka till med din nya nalle iaf

Inte sådär jävla jätteglad kanske men lite glad kan ju få vara över att äntligen ha lyckats spela ut Bioshock Infinite på "Hard". Även om jag iofs ställde ner svårighetsgraden på sista bossfighten till "Easy" så räckte det för att låsa upp spelet fjärde svårighetsgrad, 1999 mode, som jag just börjat spela

...kräver en helt annan spelstil märker jag...

Senast redigerat 2013-05-24 00:13
  • Medlem
  • Jämtland
  • 2013-05-23 21:35

Utbildar mig till yrkesdykare och hade första dagen med svetsning idag. Ruggigt glad och nöjd över första svetsen någonsin, under vatten dessutom!

Skickade in C-uppsats till examinator idag. Ohyggligt skönt att den är "klar".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-05-24 06:53

Jag är så jävla glad idag för att det är fredag, först väntar frukost med en god vän, sen en på förhand ialla fall trevlig och intressant arbetsdag följt av tidig eftermiddag med mat på stan med en kompis

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2013-05-27 20:58

J-Södra tre poäng mot Hammarby borta - GÖTT!!!!

Ursprungligen av planB:

J-Södra tre poäng mot Hammarby borta - GÖTT!!!!

Skönt att det går bra för något annat Smålandslag. ÖIF är väl snart tillbaka i Superettan... Igen.

Bevaka tråden