Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Care för Time Capsule, nope

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-07-30 18:48

Underligt. Undrar varför man inte kan teckna Apple Care för Time Capsule. Vet de om att den kommer braka om två år, eller brinna upp för att den är för varm?

Känns som, Hej, köp denna med vi skiter i dig sen.

Eller så är det jag som är underlig. Kan vara så.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-07-30 19:17

Från Apple - Support - AppleCare Protection Plan
Comprehensive coverage

The AppleCare Protection Plan covers your Mac, as well as an AirPort Extreme Card, an AirPort Express or AirPort Extreme Base Station, Time Capsule, MacBook Air SuperDrive, and Apple RAM used with your Mac. Mac mini, Mac Pro, and MacBook Pro customers may also register one Apple display for coverage, provided that the Mac and the display are purchased together.

Även: AppleCare - 2 års förlängd garanti för din Mac till bästa pris

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-07-30 19:58
Ursprungligen av bolle:

Från Apple - Support - AppleCare Protection Plan
Comprehensive coverage

The AppleCare Protection Plan covers your Mac, as well as an AirPort Extreme Card, an AirPort Express or AirPort Extreme Base Station, Time Capsule, MacBook Air SuperDrive, and Apple RAM used with your Mac. Mac mini, Mac Pro, and MacBook Pro customers may also register one Apple display for coverage, provided that the Mac and the display are purchased together.

Å f*n, det var nog jag som var underlig. Ber om ursäkt.

Fick höra att om man köper en Mac med AppleCare så täcker det TimeCapsule om den är med på samma kvitto. Så var det i mitt fall iaf.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-04 11:08

Den täcks även om den inte är med på samma kvitto.

1
Bevaka tråden