Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns Google.app?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Läser om att det ska finnas ett Google-program för iPhone men kan inte hitta det, endast US eller?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-08-02 11:51

yepp

Det är en suverän applikation (jag skaffade ett US konto i iTunes Store för att få tag på den:cool:)

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-08-02 16:02
Ursprungligen av BlackSmp:

Det är en suverän applikation (jag skaffade ett US konto i iTunes Store för att få tag på den:cool:)

Hur då om man får fråga`?

@BlackSmp: Skaffade också ett US konto nu, hur funkar det med att hyra film och tv-serier, kan man registrera med ett PayPal eller? Just nu valde jag bara "None" på payment. Eller måste man handla presentkort på eBay?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-02 16:22

Rätt uselt program tycker jag. Finns ingen fördel att använda det istället för safari.

//Rob

f-our1: Jag antar att det inte bryter mot några regler på forumet så här är en liten guide till hur man går till väga för att skaffa det.

How to get a US iTunes account

Robo-X: What? Den är snabbare än mobilesafari, den har auto-complete, du kan söka kontakter i din adressbok supersnabbt och förutom Google kan du söka på Wikipedia och andra ställen också. Vad är "uselt" med det?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-03 00:01
Ursprungligen av Shamrock:

f-our1: Jag antar att det inte bryter mot några regler på forumet så här är en liten guide till hur man går till väga för att skaffa det.

How to get a US iTunes account

Robo-X: What? Den är snabbare än mobilesafari, den har auto-complete, du kan söka kontakter i din adressbok supersnabbt och förutom Google kan du söka på Wikipedia och andra ställen också. Vad är "uselt" med det?

Usel eftersom det enda den gör är att man kan söka. Skulle vara bättre om man hade fler funktioner som googletalk, gmail picasa och kanske blogger.

//Rob

Fan, det var ju enkelt att fixa det!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-02 21:02

Super! Tackar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-02 23:34

Dessutom upptäckte jag att appsen är billigare att köpa i USA-affären...

Steget från att efterfråga lite fler features på ett program som nyss kommit ut till att döma ut det som uselt är väl ändå rätt långt? Dessutom håller jag inte med, jag vill ha ett snabbt program för att söka efter allt, inte bara Google och det är precis vad den här gör. Lite som spotlight för iPhone. Hoppas att de bygger ut så man kan söka även i kalendern också. Men vi kanske tycker olika där.

Sen hoppas jag det kommer ett bra IM-program som har stöd för GoogleTalk. gMailen läser jag via IMAP i mailprogrammet eller den eminenta mobilversionen av gMail i Safari.

Apropå Googletalk och ett IMProgram. Titta på Palringo.

1
Bevaka tråden