Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det skillnad på Mobile.me Trial mot betald version?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kramfors
  • 2008-08-07 17:23

Hejsan!
Skaffade nyss Mobilme och tänkte även betala för det sedan.. men när jag loggar in och kollar på mina kontouppgifter så står det att man kan skippa trail-perioden genom att uppgradera kontot:

"You must be a paid MobileMe member to upgrade your account. You have 60 days remaining in your trial period."

Vad är det för uppgradering? Är det dethär med att köpa extra lagringsutrymme osv?
Antar att det är det.

MVH
/Daniel

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-08-07 18:30

Just precis, men jag skulle avråda dig att vänta lite med att betala för Björnström testar lite just nya saker just nu och han kommer att leverera ungefär samma tjänster som MobileMe (Push till iPhone) och med högre hastighet... Fast å andra sidan så går det inte att leverera långsammare hastighet

MobileME är värd att betala för om man har Mac+iPhone. Vännerna blir förvånade hur bra MobileMe är, man får värsta respekten.;)

Köp, Köp, Köp, hehe:p

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-07 23:59

Trail != Trial...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-08 07:53
Ursprungligen av nysta:

Hejsan!
Skaffade nyss Mobilme och tänkte även betala för det sedan.. men när jag loggar in och kollar på mina kontouppgifter så står det att man kan skippa trail-perioden genom att uppgradera kontot:

"You must be a paid MobileMe member to upgrade your account. You have 60 days remaining in your trial period."

Vad är det för uppgradering? Är det dethär med att köpa extra lagringsutrymme osv?
Antar att det är det.

MVH
/Daniel

Ja, där är mer funktioner om du köper gentemot Trail.

  • Medlem
  • Robertsfors
  • 2008-10-22 16:49
Ursprungligen av zappee:

Ja, där är mer funktioner om du köper gentemot Trail.

Vilka funktioner saknas i Trial?

1
Bevaka tråden