Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur publicera på Blogger med Lifecast?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lifecast verkar vara ett föredömligt enkelt - och gratis - program för att blogga från sin iPhone. Men hur gör man för att inlägget ska publiceras direkt, och inte bara lägga sig som ett utkast? Då måste man ändå logga in via webben för att publicera, och då är ju poängen borta.

mvh // Björn

Jag svarar på mitt eget inlägg. Tydligen har min blogg registrerats som en "skräppostblogg" hos Google, vilket gör att alla inlägg måste bekräftas med manuell bokstavsigenkänning. När denna spärr är borttagen, lär det funka!

Ett annat sätt som jag använder är att helt enkelt skicka mail till min blogg. Också ganska smidigt.

Jag har inte kört Lifecast så mycket, vad tycker du om programmet?

Jag körde LifeCast ett tag. Men det bråkade fruktansvärt för mig. Vid tre tillfällen, då AppStore hade uppdaterat LifeCast på min iPhone, så försvann alla mina inlägg i iPhone. En del hade jag inte ens publicerat. Så det kändes så surt att jag inte använder LifeCast längre. Det kan ha varit jag som haft otur och att det inte är något vanligt fel, men det gav en bitter eftersmak.

1
Bevaka tråden