Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vibrator halvt sönder

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja det e så att härom natten slog jag på musik innan jag somnade via högtalarna i iphonen la iphonen på bordet. Vaknar sedan på morgonen hade missat samtal ifrån jobbet och nått sms, hade ljudlös på och jag är lättväckt så jag tyckte det var skit konstigt att jag inte vaknat. Men iaf så fick jag ett sms och det lät som det rasslade till i iphonen, fast jag kände ingenting så jag tog upp den och mycket väl hade det kommit ett sms. Jag gick in på inställningar och kollade ifall jag hade bytt ljud eller nått men samma signal var kvar, stängde av vibratorn och slog på den och då rasslar det till i iphonen:( känner jätte svag vibration och sen dess har den hållt på så i tre dagar, finns det nån lösning på problemet ? har 2.0 2g

/mvh stephan!

Senast redigerat 2008-08-18 00:37
  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-08-17 23:00

Lämna in den för reparation.

Glömde säga oxå att det är en 2g

Senast redigerat 2008-08-18 12:38

Rensade bort några inlägg som inte hade nåt med tråden att göra. Håll er till ämnet!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-08-18 12:51

Svar på bortrensat inlägg ang inlämning av den. Telia är ju dom som har service på 3G versionen. När det gäller 2G är det ju lite lurigare eftersom den aldrig har sålts i Sverige.

Du kan ju gå och fråga dom, eller så provar du en av Applebutikerna, dom kommer ju troligen att få sälja iPhone snart. (gissar jag)

Men risken, eftersom det är en 2G, är att du inte kommer att kunna lämna in den någonstans utom i inköpslandet och då är den nog bara att leva med det eller köpa en ny.

var inne hos telia idag och dom var inte direkt trevliga när jag frågade dom. :/ så det blir att leva med det tills någon vettig operatör börjar sälja 3g Tack för alla svar !

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-19 10:37

Finns det inte två reparatörer i Sverige som utför service på iPod Touch och iPhone? Någon i Göteborg?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-08-20 00:24
Ursprungligen av frazze:

Finns det inte två reparatörer i Sverige som utför service på iPod Touch och iPhone? Någon i Göteborg?

Jo men den i Gbg här fått daligkritik. Läs trådarna i ämnet.

Jag har samma problem! Min vibrator är halvt-sönder! Någon som har reparerat detta?

  • Medlem
  • Boden
  • 2008-08-29 00:06

Mitt problem med min vibrator är att den ibland går ner i ett svagare läge, känns specillt när man slår på ljudlös, brukar gå bort av sig självt eller så startar jag bara om telefonen så funkar det igen. Kör med senaste programvaran och är en 2g inköpt september 2007, problemen uppstod efter uppdatering till den senaste programvaran. Men jag kan leva med det än så länge:)

1
Bevaka tråden