Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube fungerar inget vidare

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-18 14:12

Det här har irriterat mig ett tag nu: när jag vill se ett klipp från YouTube på min iPhone tar det evigheter att buffra hela klippet, normalt är väl ca 5-10 minuter för ett 1 minut långt video klipp. Detta över WiFi (över 3G vill den inte ens visa filmerna). Självklart fungerar YouTube perfekt på datorn som är ansluten via samma WiFI.

Dessutom envisas mobilen med att börja spela så fort ytterligare ett par sekunder har buffrats, det trots att jag trycker på Paus hela tiden.

Har av andra anledningar återställt mobilen men efter varje återställning har jag haft samma problem. När jag först köpte den trodde jag att det var för att det helt plötsligt var ett par hundra tusen nya iPhone användare som började bomba YouTubes servrar, men det känns ju inte som att de kan komma undan med det längre

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-18 15:27
Ursprungligen av shandar:

Det här har irriterat mig ett tag nu: när jag vill se ett klipp från YouTube på min iPhone tar det evigheter att buffra hela klippet, normalt är väl ca 5-10 minuter för ett 1 minut långt video klipp. Detta över WiFi (över 3G vill den inte ens visa filmerna). Självklart fungerar YouTube perfekt på datorn som är ansluten via samma WiFI.

I så fall får du skylla på din telefon (enheten som sådan) eftersom hos mig så fungerar det klockrent med buffring på 15-30 sekunder via 3G...

Samma lika här, så om vi ska skylla på enheterna så är vi uppe i minst två.

1
Bevaka tråden