Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Möjliga förbättringar

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kört iPhone sen i novemer och iPhone 3G sen nån dryg vecka sen. Jag kommer aldrig kunna byta till nån annan telefon. Jag har slutat läsa om nya modeller från andra tillverkare, för det intresserar mig inte.

Men det finns ju trots allt saker som skulle kunna vara bättre. Skrev ner lite grejer som jag kom på och som jag hoppas Apple kommer fixa i framtida uppdateringar.

- Kunna spela upp musiken via Airtunes-högtalare direkt från iPhonen

- 3G modem. Kunna använda telefonen som riktigt "modem". Internet sharing finns ju i OS X. Måste vara skitenkelt för Apple att fixa.

- Leveransrapport SMS

- Vecko-vy i kalendern (landscape mode?)

- Visual voice mail (fixa Telia!)

- Spam-filter som synkar med Mail.app

- å å ö på separata tangenter. det skulle göra rättstavningen mycket bättre.

- Skicka kontakter mellan telefoner (bluetooth, sms eller vcard via mail)

- Korrekt nummerformatering, eller iaf möjlighet att stänga av den felaktiga formateringen

- Korrekt hantering av nummer-prefix. Får 00 före på alla nummer när de går via växeln, och iPhone klarar inte att matcha det med telefonboken.

- Möjlighet att välja "redigera före samtal" på telefonnummer i adressbok och i recent eftersom jag måste ändra till 00 före eller +46. Som det är nu måste jag memorera numret och slå det manuellt. Jäkligt jobbigt.

Jorå, missade den...

1
Bevaka tråden