Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radera Cydia apps

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-09-06 10:58

Tjena.

installerade precis iPhone Video Recorder, men eftersom den endast är en trial app vill jag ta bort den. men hur i katten får man bort appen? Jag vågar inte installera flera Cydia apps om man inte kan få bort de igen...

(Är det bara jag som är trög?)

Om du trycker och håller in något program i din iphone, då börjar typ skärmen skaka, Dom som du ser som ett kryss på, dom kan du ta bort, klicka på krysset och sedan tar du bort de program du vill ha bort, Hoppas det hjälper..

Du går via cydia samma väg som du installerde. Då kan du välja att ta bort den istället.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2009-10-26 00:13
Ursprungligen av poqapontus:

Du går via cydia samma väg som du installerde. Då kan du välja att ta bort den istället.

HEj jag installerade en applikation somgör mappar ifrån cydia , gjorde en mapp men gick sedan inte att ta bort , gick in i cydia och tog bort applikationen men mappen jag gjorde finns fortfarande kvar ;S ingen aning hur jag får bort den nu tacksam för hjälp !!!

Vad heter appen?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-26 09:42

Ett generellt tips. Tanka CyDelete (finns på Cydia) då kan man ta bort apps från Cydia precis som man gör med de från app-store.

1
Bevaka tråden