Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Björnström i Malmö

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-06-22 21:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Vill man vara social finns ju iChat.

Skämt å sido, vi brukar vara väldigt sociala, men det är ju kul att ha tillgång till datorer eftersom de är vår gemensamma nämnare. Om inte för att snabbt kunna ladda upp de senaste bilderna från träffen, så att de norröver kan få se hur roligt vi har det. Och alltid finns det någon som vill visa en kul sida man sett eller gjort, vilket underlättas av en uppkopplad dator. Men umgänget har hittills kommit före datorerna på de träffar jag gästat hittills.

Jo jag fattade det
hmm... undrar om Kullander & Kullander får in de nya Power Mac'arna imorgon... skulle varit svinfint att kunna testköra en sån

Så vad är sista ordet om "Björnström goes to Malmoe"? Torsdag kväll någonstans?

/X

Jag har lämnat ett bud på alla dessa iMac:s jag skulle hämta men dom verkar inte gilla mig längre

Jag gör ett sista försök att ro hem affären nu, men det verkar som om det inte blir affär och då blir det inte någon lastbilsresa och grillfest i Malmö ikväll

Det hade varit skitkul att få träffa er allihopa, frågan är när vi ska lyckas få till det.

Eftersom Björnström låter meddela att han kanske inte kommer idag (om han nu inte köper en båge och gasar ner trots att imac-köpet inte blir av, eller hoppar på ett flygplan rent av).
Vill vi ändå grilla?

Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Eftersom Björnström låter meddela att han kanske inte kommer idag (om han nu inte köper en båge och gasar ner trots att imac-köpet inte blir av, eller hoppar på ett flygplan rent av).
Vill vi ändå grilla?

Jag är inte helt ointresserad - jag vet bättre framåt tre tiden, efter att ha gjort lite ärenden på stan.

/X

Kom just på att det är en del 99macare som dragit till Roskilde. Bla scooter, ciryon och mistadj. Kanske vi ska vänta till festivaleändet är över så att de kan vara med?
Fast vill ni andra ändå ha en grill så är det helt okej med mig. Jag ordnar i så fall kol, tändvätska och engångsverktyg för ätning. Allt annat får man ta med sig själv om det blir av.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-06-26 13:27

mistadj är _inte_ på Roskilde. Han slavar i affären i Sölvesborg.
Däremot ska MacBettan och jag "torrflyga" ikäll inför hans "uppflygning" på måndag.

Jag talade med kunden precis - han lät inte intresserad av att genomföra affären. Slutgiltigt besked om någon timme.

Skulle vara kul att anordna en alla grillars moder när Scooter och Ciryon är tillbaks...

Björnström borde sätta sig på sin Harley och dra ner...

Okej, då tycker jag att vi skjuter det på framtiden eftersom föremålet för vår grill tydligen inte kommer, samt att flera skånemacare verkar vara upptagna på annat håll.

Citat:

Skrevs ursprungligen av bollman
mistadj är _inte_ på Roskilde. Han slavar i affären i Sölvesborg.
Däremot ska MacBettan och jag "torrflyga" ikäll inför hans "uppflygning" på måndag.

Hm, vem var det då scooter skulle ta med sig i bilen?

Martin kör inte Harley.... Han hade en Hayabusa förut. Vi har diskuterat detta några gånger och Harley är för långsamt för Martin.

(Dock inte för mig, som kör en Yamaha Dragstar XVS1100A Classic, 261 kg med lycka, värme och krom som ser ut som en Harley, kostar hälften så mycket och har högre kvalitet.)

/Ola

Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Okej, då tycker jag att vi skjuter det på framtiden eftersom föremålet för vår grill tydligen inte kommer, samt att flera skånemacare verkar vara upptagna på annat håll.

Helt OK med mig.

/X

Citat:

Skrevs ursprungligen av Taz_1999
Martin kör inte Harley.... Han hade en Hayabusa förut. Vi har diskuterat detta några gånger och Harley är för långsamt för Martin.

(Dock inte för mig, som kör en Yamaha Dragstar XVS1100A Classic, 261 kg med lycka, värme och krom som ser ut som en Harley, kostar hälften så mycket och har högre kvalitet.)

/Ola

Tja, då räknar vi kallt med dig, att du piper ner på ett kick, när det blir alla grillningars moder i Malmö.

  • Avstängd
  • 2003-06-26 17:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leander Lindahl
Tja, då räknar vi kallt med dig, att du piper ner på ett kick, när det blir alla grillningars moder i Malmö.

Vi skall väl ha Björnström kvar?

Sätt honom på tåget med en PowerMac och uppkoppling iSIGHT m.m.

Tågvärdinna

Ääähh behöver jag skriva mer?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-26 21:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av bollman
mistadj är _inte_ på Roskilde. Han slavar i affären i Sölvesborg.
Däremot ska MacBettan och jag "torrflyga" ikäll inför hans "uppflygning" på måndag.

Självklart jobbar man när det händer nått kul!
Förresten, idag var en säljare hos oss och visade BROADBANDBOX som personalköp! Ha! mer läsning här: http://www.99mac.com/forum/showthread.php?s=&threadid=747&perpage=15&highlight=broadbandbox&pagenumber=6

/Jens

Bevaka tråden