Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fritt fram med iTunes 8 till upplåst lur?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-09-10 17:24

Kan man ladda ner iTunes 8 om man har en 1G jailbreakad lur? Det blir inga problem typ?

Undrar detsamma. Vad jag sökt mig till nu lite snabbt är att det kanske inte fungerar lika bra att använda Pwnage i iTunes 8, men att redan Pwnade iPhones fungerar som vanligt. Men om man vill göra en restore genom DFU mode så har folk drabbats av error 1600 och att det inte fungerar.

läs mer här: [iTunes 8="8"][Upgrade Successful][Lets Rock Event Views] - Hackint0sh

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-10 18:05

Flyttade tråden och gjorde rubriken mer tydlig.

Jag kör en iPhone G1 (dock med Firmware 2.0 fortfarande i väntan på 2.1) och har uppdaterat till iTunes 8. Synkade precis luren utan problem.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-09-11 18:09

Jag har inga problem med det. Har återställt och kört quickpawn med itunes 8 på min MBP.
Det som är mitt problem är att om jag ska återställa från min backup så fuckar det upp telefonen och ananasen är det enda som syns.
Då måste jag återställa igen och quickpawna igen. Sen funkar det igen som för mig nu.
Dock så vill jag ju ha in program jag köpt samt anteckningar mm från min backup. tips?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-09-12 15:24

Nu fick jag till min lur bra äntligen.
Det som var problemet var återställningen med Itunes 8...
Det fungerade inte med restore på den säkerhetskopia som jag gjort med itunes 8.
Däremot fungerade den tidigare restoren som var gjord med itunes 7.7.
Den fungerade med itunes 8.
Så nu har jag en iphone 2g med 2.0.2, cydia, installer mm samt mina program som jag köpt från appstore samt anteckningar o allt det där.

1
Bevaka tråden