Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cyberphotos leveranstid

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • International user
  • 2008-11-24 19:20

Dessutom, som grädde på moset, från Postens sida:

Citat:

Störningsinformation. På grund av det kraftiga snöovädret kan Postens leveranser i Uppland, Gästrikland samt Jämtlands, Västerbottens och Norrbottens län komma att försenas.

Cyberphoto ligger ju i Umeå och berörs alltså av förseningen....

Pft, göta petter! Ok, mot vädrets makter står man sig slätt (sj är inte ursäktade dock ). Tack för infon!

Jag antar att Cyberphoto har lite bättre möjligheter att få iväg grejer med Posten för leverans dag än man har som vanlig konsument.

Trots att Umeå inte är fasligt långt från huvudstaden så har Posten sådana rutiner att nästan allting man beställer (som vanligtvis levereras nästa dag i stora delar av landet) tar två dagar hit.

Jag är nog inte den ende här uppe som får negativa känslor när man säger Ånge, för det är där paketet ligger ett extra dygn

Jag som Göteborgare kan inte klaga på CyberPhotos leveranstider.
Det går över natt oftast. Inga som helst problem.

Tycker det är ett himla i-landsproblem att sitta här och gnälla för att det tar ett eller två dygn. Ni bär er åt som bortskämda snorungar.

Enda sättet "tjäna en hacka" är att begå ett lagbrott när man tar in ngt från USA.

Reisan: du har dessutom glömt "Expeditionsavgift : 136:- "

Bevaka tråden