Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Extremt irriterande

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Safari 1.0 har uppenbarligen fortfarande massa buggar, någon av er kanske har sett några av dessa?

1) Safari brukar avslutas när man växlar program
2) Safari klarar inte att ändra bild genom javascript (typ button, kolla lunarstorm.se)

EXTREMT IRRITERANDE:
3) När man använder back-tangenten i ett webformulär kommer det upp en ushlig dialogruta som säger att man måste ladda om post-rutinen eller liknande

HUGA!!! Någon som vet hur man fimpar den dialogrutan????

edit: ändrade rubriken till en mer passande /Jon

Senast redigerat 2003-06-28 17:19
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-28 14:25

Rapportera buggarna till Apple så är de förhoppningsvis åtgärdade till nästa uppdatering.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-06-28 14:27

Någon lösning på ditt problem har jag ej. Vill bara uppmana dig och andra, att i "Diskussionsspalten" relatera till ämnet och inte som nu: "extremt irriterande".
Det säger ju inte ett dyft om vad det är som är extremt irriterande! Mer intressant är att veta vilket program det rör sig om.
Trevlig helg önskar Gert

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-06-29 00:46

Märkligt. Jag har inte upplevt problemen överhuvudtaget...

bigmac är väl inte känd för sin optimism?

Vad heter du på lunajstojm?11 lolz!! kjamizaj

Jag gillar Safari skarpt, men buggarna finns där. "Lunarstormproblemet" finns inte bara där, utan även på t.ex. Volvos site. Jag har rapporterat till Apple, men ju fler som gör det, desto större chans att det blir fixat.

1
Bevaka tråden