Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se medlemsundersökning

Tråden skapades och har fått 91 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 11:53

Jag skriver iof inte tokigt mycket inlägg, men har vart med här sen 2006. Är inne på sidan dagligen runt 15 ggr, så nog är jag aktiv iaf. Så jag är gärna med om man får.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 12:39

Done.

//Rob

Har inte fått något mail. Har inte bytt mailadress, har inget spamfilter och brukar få era utskick...

  • Medlem
  • 2008-12-17 13:22

har inte heller fått något mail utskick, har förvisso inte flera tusen inlägg, men ett par hundra iallafall

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-17 13:58

Done.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-17 14:02

Har för få inlägg säkert, men det spelar inte så stor roll. Tack för tipset att uppdatera mailadressen, det hade jag glömt

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-17 14:56

Det var snabbt gjort. Trevligt initiativ som uppskattas.

Oops, mailadressen uppdaterad....

Ser fram emot mail och vill be om ursäkt för det merarbete jag skapar.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2008-12-17 15:30

Är nu besvarad

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-17 15:31

All Done!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-17 15:32

Oj, uppdaterade även min mailadress här.

Svarat

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-17 16:15

Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!

Ursprungligen av acke:

Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!

Jag undrade också det lite när jag svarat här Men det kanske bidrar till att fler rycks med och faktiskt svarar på enkäten, typ håller tråden uppe så folk ser osv?
Eller så känns det bara bra

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2008-12-17 16:50
Ursprungligen av acke:

Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!

Jag tycker det tyder på långt framskriden skrivklåda.

Ursprungligen av acke:

Varför skriver alla att de svarat?

Så att du ska ha något att reta dej på!!

Svarat jag me' !

Ursprungligen av acke:

Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!

Hur tror du att vi fick tillräckligt med inlägg för att få svara på enkäten?

  • Medlem
  • 2008-12-17 19:00
Ursprungligen av acke:

Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!

Hörru junior, det riktas till folk med många inlägg...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-17 22:03
Ursprungligen av Baron:

Hörru junior, det riktas till folk med många inlägg...

Ajdå, då måste det blivit något fel för jag fick den. Aja, bara att ta bort mitt svar ut högen senior.

Har svarat också.

Är det bara Björnström som läser svaren ? Hur är det med sekretessen ?
Jag har skrivit ut mitt namn på undersökningen. Var väl lika så bra eftersom det väl finns ca 1 promille här på 99.se som är kvinna, i mitt åldersspann, som äger tre Mac:ar och som skriver långa kommentarer. Ni som är killar i ca 30-årsåldern är ju bara en i mängden av cirka 50.000 andra medlemmar.

Senast redigerat 2008-12-18 18:47
Ursprungligen av KaRo:

Är det bara Björnström som läser svaren ? Hur är det med sekretessen ?

Var väl lika så bra eftersom det väl finns ca 1 promille här på 99.se som är kvinna, i mitt åldersspann, som äger tre Mac:ar och som skriver långa kommentarer. Ni som är killar i ca 30-årsåldern är ju bara en i mängden av cirka 50.000 andra medlemmar.

Jag kommer sammanställa resultaten i rapporter - då får man fina diagram. Sen tar man fram kommentarer i dom textfält som finns så vi kan läsa vilka tips ni kommit med. Ingen av dessa rapporter är kopplade till individuella responser.

Rapporterna går nog ut till Mantaray gänget och troligen i moderatorforumet för tanken är ju att vi ska använda detta som grund när vi uppdaterar 99.se.

99.se är ett mansdominerat forum - det är ingen tvekan om det. Men du är inte ensam kvinna KaRo! Återkommer med siffror på allt när undersökningen är klar i början på Januari.

Ursprungligen av Björnström:

99.se är ett mansdominerat forum - det är ingen tvekan om det. Men du är inte ensam kvinna KaRo! Återkommer med siffror på allt när undersökningen är klar i början på Januari.

Nej då jag har märkt att det finns flera tjejor men är faktiskt nyfiken på mer exakt hur många Mac-tjejor som finns.

Senast redigerat 2008-12-18 18:48
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2008-12-20 16:26
Ursprungligen av KaRo:

Nej då jag har märkt att det finns flera tjejor men är faktiskt nyfiken på mer exakt hur många Mac-tjejor som finns.

KaRo det finns bara du och jag......... )

och Liasb och........ nej det är vist det...... Jo man undras, men jag tror att det här är ett tradditionet områda för män. Dator...MAC's och elektronik prylor. Det låter inte som någon av dom tingane, som ligger undet julgrännen för min mor.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2008-12-17 17:38

Tjeck...

Tjeck!

fast jag har inte fått en invit...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 19:48

Jag har också svarat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-17 19:54

Svarat Keep up the good work!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-12-17 21:50

Svarat

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-12-17 21:57

Jag höll för båda ögonen när jag klicka i svarsrutorna på varje fråga. Även den delen där man kunde välja och önska sig ett vinstpris!

Imponerande med över 500 svar på ungefär 16 timmar!

Har som sagt målet att byta lite inställningar på sökningen inatt:
http://www.99.se/feedback/256733-modifikationer-s-kfunktionen-inatt.html

Bevaka tråden