Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En olycka på labbet, blir tvungen att sluta med Elektronik.

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-04-03 01:59

Mjaaahaja! Nu har Heualia lärt sig att man inte ska dricka
ÅBRO eko öl emedan man labbar!

hahahaha...garvade läppen av mig.... det där kan ju ble en klassiker....
Vill ha en daglig strip

*LMGO* (Laughing My Guts Out)
Detta kallar jag kreativ kretslösning!!!
Poor Nisse, körde nog utan ESD skydd, ingen bra DIL för hans del. Han var ju å andra sidan van att ta det IC. Numera är han ett fall för kretsloppet. Gissar att han gör det utan motstånd. Å andra sidan, den som Caddade den Routen lär nog få sina kondingar varma. Som upplagt för en collision. (Varför inte köra med dual layer?)
Det såg ut att ha varit en riktigt nasty VLSI (Verry Large Scale Impact). Svårt för större kretsar när det är fluss på kopparbanan, det får så lätt självsvängning å så äre kört.
Hörde om en trissa som fick Termisk Breakdown i en nätdel till en dator här i veckan. Ingen vacker syn precis...Illa... Var visst nåt elakt virus hävdade någon....

OK OK ok... ska ge mig nu. Hehehe, men det som upplagt för dåliga kommentarer!

/Bigstone

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-04-03 11:22

De borde inte ens släppa ut såna där 741or på vägen...!

Näe, och dåliga för ljudmiljön är de också, släpper ut en massa brus, inte bra. Än värre med kombimodellen 324. Visst kan man montera på en noiseblanker som renar lite men.. näe.
Tackar vet jag 082'or. Nu ska jag sluta att ohm'a mig om brus, distorsion är ju värre... fast får man sånt är det väl lätt avhjälp med en treo...nej fasen... då får man ju brus i alla fall.. tänkte inte på det. :">

Klockrent! Vi vill ha mer

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-03 13:06

Riktigt kul. Nisse kommer att vara saknad. RIP!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-03 13:10

Bästa på länge!

  • Medlem
  • 2009-04-03 13:27

Tummen upp. Mycket fyndigt.

"Geek" humor på högsta nivå

  • Medlem
  • International user
  • 2009-04-03 18:59

ISOpod → http://oceanexplorer.noaa.gov/explorations/02mexico/logs/oct13/media/isopod_450.jpg

För mycket elektronik i bilarna ju!

1
Bevaka tråden