Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Me Myself and Mini

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-04-10 09:58

Då ska väl jag presentera mig lite granna...
Jonas är mitt namn, brandman är mitt yrke
Pillar just nu på en pc från 2004 men förhoppningsvis om några dagar (efter påsk) så är en Macmini á 2009 inkopplad till min tv och skärm...

Annars då, jo uppväxt med mac, far min är fotograf så han har kört mac så länge jag minns, typ apple 2 eller nå sånt var första...
Jag minns speciellt när far köpte första macen med färg, oj oj oj, så här från minnet var det i stil med powerpc 5400, de var grejjer det typ 75 mhz prolle eller liknande, 500 mb i hdd, shit snabbaste datorn i byn tills polaren köpte pc, tråkigt nog så fick jag ju upp ögonen för pc då, spel och sånt, ahh ni vet...
Anyways när det blev dags att köpa en ny dator så ville ju vi barn ha pc men far min var stenhård så det blev en iMac, ni vet en sånt grått ägg, iMac special?...
Efter den blundern, jag ville ju spela spel, så då köpte jag mig en egen dator, det blev ju pc, cs ni vet, lirade hur mycke som hellst, sen blev det en till och nu sitter jag här och använder min gamle trotjänare dom sista dagarna innan bytet...
Nu blev det inte så mycket om mig mer om min mac bakgrund, men det får duga
Just det jag har ju en iPhone åxå sen släppet i sommras... nöjd? JA

Välkommen!

Välkommen till den ljusa sidan...

(Traditionstyngd hälsningsfras...)

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-04-10 19:43

Hmm skulle inte den mörka sidan säga det samma för att lura mig dit?
Tack iaf!

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2009-04-10 21:20

"The force is strong in this one"

"Come to the dark side - we have cookies....."

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-04-11 11:29

Ahh cookies!!!
Ska bara kolla lasersvärdet.... jepp, rött, jag kommer!

1
Bevaka tråden