Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om iPhone OS 3.0

Tråden skapades och har fått 977 svar. Det senaste inlägget skrevs .

testade uppdatera, inget nytt inte:'(

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2009-06-17 00:13
Ursprungligen av DsPodium:

testade uppdatera, inget nytt inte:'(

Prova igen... och igen tills du lyckas och sedan meddelar du här... Jag jobbar 6 timmar till och kan inte testa på hela natten

Hörde att alla apps som inte blivit uppdaterade för att klara 3.0 kommer tas bort i och med att 3.0 släpps, jag har typ fått 10 av 144 apps uppdaterade för att klara 3.0, är lite orolig att allt annat kommer tas bort om jag uppdaterar. Även dom jag betalat för.

Någon som vet något om detta eller kan jag bara säga hej då till mina apps?

//C

Ursprungligen av Horsepower:

Hörde att alla apps som inte blivit uppdaterade för att klara 3.0 kommer tas bort i och med att 3.0 släpps, jag har typ fått 10 av 144 apps uppdaterade för att klara 3.0, är lite orolig att allt annat kommer tas bort om jag uppdaterar. Även dom jag betalat för.

Någon som vet något om detta eller kan jag bara säga hej då till mina apps?

//C

Det skulle förvåna mig om det inte funkar som alla andra iTunes-transaktioner: det vill säga, du har ett record över vad du betalat för. När en app sedermera blir godkänd för 3.0 kommer du säkert kunna ladda ner den igen.

Ursprungligen av henkebarn:

Det skulle förvåna mig om det inte funkar som alla andra iTunes-transaktioner: det vill säga, du har ett record över vad du betalat för. När en app sedermera blir godkänd för 3.0 kommer du säkert kunna ladda ner den igen.

Ja det låter troligt, jag väntar och ser vad folk som uppdaterat säger.

Det är aldrig fel att göra så, nej

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-17 00:33

Jahopp, det verkar inte bättre än att vi får vänta några timmar till. Nu beger jag mig mot köket och sedan sängen. Ha det så bra alla blivande OS 3.0 användare!

Värre än att vänta på tomten på julafton

  • Medlem
  • 2009-06-17 00:42

Fortfarande inget

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-17 00:46

Det kommer inte nu. Före klockan 9 imorgon bitti händer det inget.

//Rob

Fy fan va drygt! Jag väntade ända till kl 00:00 också kommer den inte förrän senare.. suck

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-17 01:56

Jag vaknade mitt i natten, ingen uppdatering ännu, kunde inte somna om... Startade om iTunes och drog ur sladden för säkerhets skull... Kommer jag behöva vänta till ikväll?

Haha, endast ditt psyke kan svara på den frågan.

Näe, dags att hissa den vita flaggen. Det blir helt enkelt 3.0 imorgon.

Word.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-17 06:03

haha vaknade halv 6 och trodde i min enfald att det skulle ha släppts nu. Får väl vänta till 9.00 vilket verkar vara rimligt...

som vanligt, vi som är uppe först får vänta till sist, inte hemma förrän 16.30......:(

  • Medlem
  • Arvika
  • 2009-06-17 06:23

Och jag som trodde den kom i morgon...

Hmm. Jaja. Den kommer väl såklart efter att jag låst dörren och begett mig till jobbet, allt i enlighet med Murphys Lag. Blir väl roligare i kväll å andra sidan, så jag ska kanske inte hänga läpp för det.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2009-06-17 07:04

Tur man har semester :). Inget än dock.

Det är den 17 nu! Kom igen Apple ut med 3.0! Jag vägrar installera en beta-produkt på min telefon.

någon som vet hur mycket plats det kommer att ta på ipoden? man kanske ska rensa upp lite

Klockan är "bara" 22.25 igår i Cupertino så än så länge är det inte 17. Så framåt 9 kan vi hoppas på.

@kalle94 Nja den ersätter det gamla systemet men har du 0 Gb/Mb kvar så skulle jag nog rensa bort en del i alla fall.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-17 07:45

Nu får de snart lägga upp den innan jag börjar jobba

  • Medlem
  • Gävle
  • 2009-06-17 07:53

Kom igen Apple!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-06-17 07:56

Hehe, kul att set att inte bara jag väntar (ängsligt) på version 3.0

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-06-17 07:57
Ursprungligen av Drakfot:

Hehe, kul att set att inte bara jag väntar (ängsligt) på version 3.0

Edit: Såg att Telia har uppdaterat sin sida för iPhone med info om 3.0

Någon som vet hur dags det kommer?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-06-17 07:59
Ursprungligen av Michael t:

Någon som vet hur dags det kommer?

Mattias Hedman skrev några inlägg upp att runt 09.00 kan vara en trolig tid
Om den nu poppar upp direkt vid den tiden, eller senare tvistar dock de lärde

Då var man på jobbet då...väntar ivrigt på 3.0 nu!

Som vanligt fattar inte mina kollegor vad jag väntar på :)...inte heller vad som kan vara så viktigt med detta. Känns bra att kunna vänta med er här!

Bevaka tråden