Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med iPhone 2G uppgradering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, uppgraderade min iPhone 2g för ungefär två veckor sen. Men jusst nu får jag inte igång den! när jag tog upp den ur fickan var den avstängd och när jag skulle sätta på den gick den inte igång. jag uppgraderade den med Quickpwn. när jag försöker sätta på den är det bara svart men 2 ggr har jag fått igång den men då var bara skärmen helt vit. nån som vet vad detta kan vara? kan det vara ett virus eller liknande? Väldigt tacksam för svar!!

Senast redigerat 2009-04-28 21:57
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-04-28 21:39
Ursprungligen av erikmartinson:

Hej, uppgraderade min iPhone 2g för ungefär två veckor sen. Men jusst nu får jag inte igång den! den e helt svart och när jag håller in knappen där man sätter på funkar det inte! jag fick igång den men då var det bara vitt på skärmen. nån som kan hjälpa snälla!?:tveksam::tveksam:

Hållt inne både Home och Power minst 10 sekunder?
Laddat den?

Ursprungligen av kenjon:

Hållt inne både Home och Power minst 10 sekunder?
Laddat den?

japp det har jag och den är laddad

Vad är det svåra med att skriva en ämnesrad som beskriver problemet?!!?

nu har jag jailbreakat den igen och den funkade men stängdes av igen efter cirka 3 minuter, och den går inte att sättas på

Ursprungligen av erikmartinson:

nu har jag jailbreakat den igen och den funkade men stängdes av igen efter cirka 3 minuter, och den går inte att sättas på

Är batteiet laddat?
Går den inte slå på även om du gör en soft reset?

1
Bevaka tråden