Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3.0 -> segt att stänga program

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-22 14:07

Har problem med att det nästan alltid.. när jag stänger ett program. så trycker jag på knappen, sedan tar det flera sekunder inna programmet stängs ner..
DVS jag trycker på knappen. Programmet är igång som innan och stängs ner efter 3-4 sekunder.. Det händer inte jämt... Får telefonen att kännas väldigt seg..

Börjar tror jag behöver göra en restore... gjorde en uppgradering innan

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-22 19:23

Köp en 3GS

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2009-06-25 15:14

Bratts, har du jailbreakat telefonen?
Den nya versionen av Mobile Substrate är inte 100% tillförlitlig och kan orsaka just detta.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-06-26 00:03

Jailbreakat och upplever samma sak....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-26 09:04

Japp , jailbreak..
Har även testat en restore och installerat om allt, samma sak....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-28 23:17

Det verkar som det är Winterboard som är boven. testade utan och märkte inga fördröjningar. Testade med ett tema som i princip bara ersätter ikonerna och det verkar fungera bra hittils, dvs se till att ha ett "litet" tema som inte ändrar knappar, bakgrunder etc...

EDIT:
Verakra vara lite applikationsberoende också, kanske finns fler "ovar" än winterboard. Tycker vissa GPS program är sega att stänga ner.. Kanske berror på vad för "tjänster" på telefonen som används av appen...

Senast redigerat 2009-06-29 15:21
  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-06-29 11:29
Ursprungligen av bratts:

Det verkar som det är Winterboard som är boven. testade utan och märkte inga fördröjningar. Testade med ett tema som i princip bara ersätter ikonerna och det verkar fungera bra hittils, dvs se till att ha ett "litet" tema som inte ändrar knappar, bakgrunder etc...

Jag har samma problem men jag kör faktiskt bara en bakgrund inget tema överhuvudtaget.

1
Bevaka tråden