Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en presentation

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,
Jag är en kille på 19 år som aldrig ägt en egen Mac, men sitter just nu och skrapar ihop till en. Däremot har jag bara använt Mac-datorer sedan 2005 då min pappa sedan länge har varit en flitig Apple-fanatiker. Jag använder farsans datorer till att nita photoshop, designa bloggar/hemsidor , koda hemsidor, osv.

Jag har även precis tagit studenten och ska fösöka inleda en karriär som Grafisk designer... hmm, jag vet, låter lite som mission impossible, men i höst så ska jag förhoppningsvis praktisera på en reklambyrå och plugga en fristående kurs på 15 poäng som heter "Grafisk formgivning", väldigt basic grejer, men kan vara bra att ha. Förhoppningsvis så får jag även hjälp av farsans media kontakter för att ta mig in i den världen.... oj, shit vad långt det blev nu.

jag kan även slänga in att The Sonics är världens bästa band (Enligt mig). 60-tals garage is the shit!

//Sprängdeg

haha, fan va snobbigt det lät ser jag nu när jag läser det. Hoppas ni tar mitt inlägg med en nypa salt

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-24 02:22

Nej men med grov peppar e du e välkommen!!
-- tror jag, kan inget om MACfolket :Ð

Snart kan vi säga "Välkommen till den ljusa sidan." Det brukar ju vara så som "nya" macare hälsas välkomna. Vi har allt en del folk här på forumet som kan både grafisk formgivning och programmen du använder, så du skall nog hitta vänner.

Äh, här är ju som i verkliga världen. Är man bara trevlig så komemr vännerna per automatik efter ett slag.

The Sonics har jag aldrig lyssnat på, undras om det finns ngt med dem på iTunes Store - får kolla i em.

Välkommen ombord.

Varför Tre Ålar ovan säger att han inte kan macfolket beror nog mest på att han häckar i Musikdelen av vårt forum. Men han är en munter gök ändå....

1
Bevaka tråden