Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LaunchBar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Startade IE och som vanligt laddades min startsida Versiontracker, såg då något som hette LaunchBar.

Jag läste lite fakta om det, verkade vara ett trevligt program. Man trycker CMD+Space så hoppar en liten ruta upp där du skriver programnamnet (Hela behöves inte, ju längre du skriver ju färre alternativ kommer upp).

Dock struntade jag i det, fast sedan en kompis kastade lovord över det så laddade jag ner det. Det var ett bra beslut, LaunchBar är underbart.

Det är svårt att beskriva programmet med ladda genast ner det och testa, starta program har blivit så mycket enklare.

Kommer ihåg att jag testade något liknande under MacOS 9, och blev besviken, men inte denna gång! Detta är guld!

[ 13 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]

[ 13 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]

Edit: Råkade skriva "" istället för "/", tog ett par edit´s att fatta.

[ 13 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]

Det är många som gillar det och har tipsat om det, kolla in den här tråden (observera Gurras inlägg, han måste vara hungrig, för han kallar det "lunchbar" eller den här tråden eller den här tråden eller den här tråden.

Adrian - master of search.

He he he... Förstår inte vad du snackar om...

(När ingen annan verkar göra det så får man väl dra sitt strå till stacken...

Hade varken sett eller hört något om detta program så jag tog det förgivet att ingen nämnt det tidigare.

Får kolla upp det bättre tills nästa überprogram jag stöter på.

1
Bevaka tråden