Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snow Leopard - Icke-kompatibla program

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Västerås
  • 2009-09-17 17:35

Name Mangler?

Är det någon som vet om Name Mangler fungerar i Snow Leopard?

Om det inte gör det, är det någon som vet något bra alternativ till Name Mangler (gärna gratis)?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2009-09-23 19:39

Nu finns Nexus Personal i en SL-kompatibel version. Verkar vara Handelsbanken som är först med att publicera den... men det spelar mindre roll. Bara ladda ner.

Handelsbanken

Ursprungligen av Spooky:

Nu finns Nexus Personal i en SL-kompatibel version. Verkar vara Handelsbanken som är först med att publicera den... men det spelar mindre roll. Bara ladda ner.

Handelsbanken

Jag laddade ner en nyare version av Nexus Personal från Swedbank förra veckan. Den hade samma version nummer som en SL-kompatibel version. Alltså kan Swedbank användare börja använda SL tillsammans med Nexus Personal!

Onyx har nu (2/11) kommit i en version (2.1) som funkar i Snow Leopard.

Jag hittade nyheten här:
O’Grady’s PowerPage – Your Mobile Technology Destination Onyx 2.1 Out the Door

Ladda ner här:
Titanium Software

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-23 19:48

Carbon Copy Cloner 3.3, Logitech Control Center 3.1, EyeConnect 1.6.2 och CoverSutra 2.2 har kommit idag eller igår.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-10-11 22:07

CD Spin Doctor fungerar inte på Snow Leopard. Den ingår i någon pimpad version av Roxios Toast samt som stand alone för ett par hundra kronor. Jag har använt den för att på ett smidigt sätt överföra LP-skivor till filer.

Transmission (även senaste) funkar för en del - för andra inte.

Utrustning
Ny MacBookPro och iMac, OS Snöleopard, Safari 4.0.3
Jag har utfört alla föreslagna nerladdningar på SR:s hemsida. Inget ljud men ser i dialogrutan hur informationen laddas.
Tekniskt fungerar portar och högtalare eftersom jag kan lyssna på radion i Firefox och IE (5.2) och spela musik från iTunes.

Bevaka tråden