Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 4 vit eller svart?

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-07 22:51

Som rubriken lyder, ska man välja vit eller svart. Har alltid haft vit 3g och 3gs.

Sugen på vit 4a men lite tråkigt med hålen för sensorerna ovanför högtalaren.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-07 22:52

Vilken tycker du är snyggast? Välj den. Alltid haft svart och fortsätter med den svarta tror jag.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-07 22:55

Känns som ett omöjligt val :). Man kommer säkert se smuts enklare runt kanter och ex hemknapp på vit, men å andra sidan syns fingeravtryck säkert mer på svart dock enkla att putsa

Ursprungligen av Pascoe:

Som rubriken lyder, ska man välja vit eller svart. Har alltid haft vit 3g och 3gs.

Svart. Vita grejer ser ut som tvål.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-07 23:25

vit så klart

Sensorer eller väldigt synliga fingeravtryck. Bara att välja.

btw, vit så klart.

Vit

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-07 23:43

Många röster på vit. Svart ser ju lite bredare ut om kanterna på sidan med.... svårt val! Samlas det skit mellan metalkanten och glaset kommer det antagligen synas mer på vit.

Kan bli så att man får vänta tills man kan kolla på dem i affär.
Eller de första rapporterna kommer från usa när den är släppt

Jepp en vit -- känns fräscht.
man vill ju int ebli tagen för en samsung-användare eller nåt .-)

Jo, vitt här me'. Som kylskåpet, bilen, å..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-07 23:43

Vit med ljusblå eller rosa bumper.

Vore helt perfekt om så många som möjligt köpte en vit så att jag kan känna mig garanterad en svart när jag knallar in i butiken den där dagen i juli...

Tack för visad omtanke!

  • Medlem
  • 2010-06-08 00:32

Vill ha en med svart framsida och vit baksida.... (får köpa två och fixa lite...)

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-08 07:08
Ursprungligen av garda:

Vill ha en med svart framsida och vit baksida.... (får köpa två och fixa lite...)

jag med

Självklart den vita med svart rubber runt om, klockrent!

svart

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-08 07:39

Lutar åt vit, förutom sensorn som syns :/

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-08 10:30

Ser även mer slick ut när skärmen är släckt om man tar svart tror jag

Svart. Vitt är kitch - något man skrattar år - som utsvängda gabardinbyxor - om två år.

Ursprungligen av Zimmerman:

Svart. Vitt är kitch - något man skrattar år - som utsvängda gabardinbyxor - om två år.

Så gammal blir aldrig min. Man byter ju varje år.

ALLA mobiler (utom Hello Kitty-lurar för fjortisar) är ju annars svarta, svart är boring. Haft dussinet svarta lurar. Vitt andas fräschhet.

Den blir svår att kränga :-D. Vem vill ha en lur som se ut som - som du säger - en Hello Kitty-lur om två år? :-D.

Ursprungligen av Goflorp:

Så gammal blir aldrig min. Man byter ju varje år.

ALLA mobiler (utom Hello Kitty-lurar för fjortisar) är ju annars svarta, svart är boring. Haft dussinet svarta lurar. Vitt andas fräschhet.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-08 10:47

Jag får ångest över detta så har bestämt mig att köpa en av var.
Får förklara för frugan att det är p.ga. psykiska besvär och för att förhindra en framtida sjukskrivning med flera års rehabilitering..

Detta är ju faktiskt sant om du köper en av varje. No offence.

Ursprungligen av Cokey:

Får förklara för frugan att det är p.ga. psykiska besvär

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-06-08 12:43

Tog mig friheten att lägga till en omröstning i början av tråden så att man kan få en bättre total översikt

Röstade själv på vitt!

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-08 13:21
Ursprungligen av kainen:

Tog mig friheten att lägga till en omröstning i början av tråden så att man kan få en bättre total översikt

Röstade själv på vitt!

Perfekt, då ska man bara bestämma sig för vad man ska rösta

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-06-08 13:59

Vit kommer min nya iPhone bli, det känns bäst på något sätt. Jag har varit nöjd med att valt en vit 3G för snart 2 år sedan och kommer fortsätta på detta vinnande koncept.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2010-06-08 14:16

Jag gillar min vita - snygga 3Gs. Detta eftersom framsidan är svart, även på den vita 3Gs-modellen.Men satan i gatan att jag köper en tvålkopp. Nej, svart får det bli. Men den hade gärna fått vara vit på baksidan

Vit. Min 3G var vit, min nuvarande 3GS är svart. Den vita ser mycket fräschare ut, den svarta är en fingeravtrycksmagnet...

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2010-06-08 15:02

Har inte tyckt den vita varit snygg när den varit svart på framsidan. Gillar dock den nya helvita skarpt. Köp.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-08 15:11

Kan inte lägga en röst då jag ska ha en av varje färg

Bevaka tråden