Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Filmer på YouTube där man slår sönder Apple-produkter

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänker fixa en sådan och lägga upp på YouTube. Har ännu inte hittat någon där man slår sönder en Apple Interactive TV Box. Har inte en sett någon film på YouTube som visar en sådan över huvud taget. Eftersom jag har kommit i besittning av en sådan box som det inte finns någon användning för så tänkte jag göra en sådan film. Någon i Stockholm som har en DV-kamera som kan hjälpa till med filmningen? Vill att det ska bli så bra kvalitet som möjligt på filmen.

Tror att det kan bli rätt stor uppmärksamhet internationellt eftersom den aldrig kom ut till försäljning utan det tillverkades endast en provserie av dessa.:cool:

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-27 14:27

Rent spontant tänker jag: Är du galen?

Men åter till frågan, jag har inte heller sett en sådan video. Har sett många krasha allt från iPod till Macbook och jag njuter väl inte direkt..

Sälj den på Ebay i stället. Det finns säkert någon samlare som betalar en slant för den.

Tycker det låter som en väldigt korkad idé!

Vad har du att vinna på en sådan puckad video?

Jag har en DELL laptop du kan få byta med, den kan du gärna få slå sönder.

En Apple Interactive TV Box låter som en perfekt låda att bygga in en MacBook eller liknande i så man kan köra mot en TV.

LCR

"Today, the unit is a favorite among Apple collectors, and is occasionally offered for sale second-hand." Apple Interactive Television Box - Wikipedia, the free encyclopedia

Är lika med pengar.

Ursprungligen av stormstereo:

"Today, the unit is a favorite among Apple collectors, and is occasionally offered for sale second-hand." Apple Interactive Television Box - Wikipedia, the free encyclopedia

Är lika med pengar.

Såg att en hade sålts på Ebay för $46 och ingen här på 99mac tycker att den är värd något om man utgår från responsen på min försäljningsannons så det är mer värt att göra en uppmärksammad video på YouTube av den!?

Mata inte trollen.

Värt vadå? Cred hos fjortisar?

Och vem säger att den går för 46USD även nästa gång på eBay? Nu verkar det ju som att det finns gott om teknikbloggar och andra ställen som uppmärksammat allmogen (inkl samlare) att dom missat ett vrakpris... Kanske att folk slåss som galna om chansen dyker upp en gång till!?

(Sen att jag inte är intresserad personligen beror väl snarast på att min privata skräphö... ähum... Applemuseum är alldeles för stort som det är. )

1
Bevaka tråden