Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G5-Pub på SOS

Tråden skapades och har fått 64 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-09-02 21:57

Man får änna tacka för kvällens trevliga aktiviteter. Nån som har en billig Soundtrack licens att sälja?

Stort tack till Schukert och SOS Data som gjorde att man shoppade i rena glädjen! Öl och buffé italian style slog an tonen direkt.

Vi vann över det lokala rekordet med antalet tillströmmande i Göteborg (ca 24 personer). Aldrig har så många skägg-wannabees samlats i 99macs namn. Även om Mr Swedens Finest spänstade mot replokalens betong när er utsände ankom.

Lite bildbevis. Och alla var givetvis glada för att känna på även om man inte ännu kan utnyttja G5:ans fulla kapacitet för att diverse programvaror inte hunnit anpassa sig.

Men aktare då Panther kommer - då blir det morr igen!

Hurra!!! Jag är med på bild, brännandes en G5.. huka er dubbelproppar här kommer jag!!!!

Den såg jag inte när du tog Pilo..Din papparatzi där......

Tax på er SOS för en trevlig bekantskap med er, men mest med madame G5

Tjing

Tomas

Jag glömde en "kronjuvel" som förevisades igår. En biobiljett med texten:

"Trevlig biokväll önksar Microsoft". Någon kreatör hade dock gjort ett eget tillägg.

  • Medlem
  • 2003-09-03 16:12

Ahhh....

Jag inte loss igår. Det verkar ha varit en mycket trevlig träff.

Var det någon som ville sälja sin gamla 2*1,25 eller 2*1,4 nu när ni såg framtiden???? PM:a mej i så fall:D

Bevaka tråden