Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: Vad förväntade du dig av Apple igår?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple gick ut med budskapet "Tomorrow is just another day. That you'll never forget." och vi trodde alla att världen skulle stanna. Förändras. Utvecklas. Men så blev det inte riktigt

Huromhelst - tänk tillbaka, vad TRODDE du skulle lanseras?

Efter Beatles-ryktet kom så trodde jag på det. Tyvärr var det korrekt.

INNAN det ryktet så hoppades jag att det skulle vara något moln/streamingbaserat.

Ursprungligen av Capeman:

Efter Beatles-ryktet kom så trodde jag på det. Tyvärr var det korrekt.

INNAN det ryktet så hoppades jag att det skulle vara något moln/streamingbaserat.

Dito.

Ursprungligen av Capeman:

Efter Beatles-ryktet kom så trodde jag på det. Tyvärr var det korrekt.

INNAN det ryktet så hoppades jag att det skulle vara något moln/streamingbaserat.

Samma här…

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-11-17 09:59

Varför finns inte alternativet "Det stämde överens med mina förväntningar"?

Ursprungligen av Adzam 1:

Varför finns inte alternativet "Det stämde överens med mina förväntningar"?

Fixat

Ursprungligen av Björnström:

Fixat

Haha, "Jag förväntade mig 40 år gamla Beatles låtar ".

Ingen är bitter här va

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-11-17 10:46
Ursprungligen av Björnström:

Fixat

Haha underbart!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2010-11-17 10:26

Skulle gärna se alternativet "Ingen aning men inte något så simpelt som Beatles på iTunes"

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2010-11-17 10:33

Jag för min del skulle vilja se alternativet "Ingen aning, mina förväntningar var inte så högt ställda så att jag tänker haspla ur mig en massa trams om hat etc."

Fast det får nog inte plats.

Ursprungligen av Potah:

Jag för min del skulle vilja se alternativet "Ingen aning, mina förväntningar var inte så högt ställda så att jag tänker haspla ur mig en massa trams om hat etc."

+1 på det.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-17 11:24
Ursprungligen av Potah:

Jag för min del skulle vilja se alternativet "Ingen aning, mina förväntningar var inte så högt ställda så att jag tänker haspla ur mig en massa trams om hat etc."

Fast det får nog inte plats.

Dito. För övrigt är det sällan iTunes släpper hårdvara (för det var väldigt klart att det skulle komma en nyhet från iTunes).

Ville ha iOS 4,2

  • Medlem
  • Hjo
  • 2010-11-17 14:38

Jag fick upp Pauls låt i skallen direkt när jag såg första meningen och det skrev jag också...:cool:

Ursprungligen av Hjopek:

Jag fick upp Pauls låt i skallen direkt när jag såg första meningen och det skrev jag också...:cool:

Precis, och tar man det för vad det är, en textrad i en låt, så är det inte heller så konstigt. Hade det gällt AC/DC (som ju inte heller finns på itunes) och man lagt upp texten "Highway to hell closed. Opening tomorrow" hade ni som blev så hemskt besvikna då blivit det om inte kartan i iphonen uppdaterats med en ny motorväg?

Ursprungligen av wilhelmsson:

Ville ha iOS 4,2

Fast det stod ju på Apples hemsida att det gällde iTunes specifikt.

Ursprungligen av Adrian B:

Fast det stod ju på Apples hemsida att det gällde iTunes specifikt.

läste inte så noga, var mest randomly exalterad

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-17 17:31

Förväntade är nog fel ord men jag hade hoppats på en molntjänst av något slag. Mina förväntningar var ganska låga, i höjd med Beatles till iTunes Music Store.

Jag är alltid ganska sen med nya grejer så bryr mej inte speciellt mycket om att veta vad sekunden efter lansering, så följer inte sånt här.

Sedan har jag alla Beatles skivor i verkligheten så sånt här har föga effekt på mitt liv.

LCR

1
Bevaka tråden