Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blogg från en (fd)anställd på Apple Store...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-16 15:41

Någon är fenomenalt bitter om det är sant.

Vilken patetisk människa som måste göra en blogg om en av sina arbetsgivare när han slutat/fått sparken/whatever, om han nu har jobbat där.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-16 22:22

"jag är inte bitter..."

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-12-16 22:40

rösta med ögonen. läs inte, istället för att läsa och gnälla över hur dåligt det är. end of story.

han borde se till att gå och dricka en öl eller två med sina kära kollegor och ventilera åsikter om kunder etc. Det gör jag och mina bästa vänner på jobbet nästan veckovis. Problemen försvinner inte men det är skönt att prata av sig/skoja om jobbiga kunder etc som man fått stå ut med. Eller när man varit tvungen att felsöka samma skrivare för femtielfte gången samma dag.

Han utnyttja väl bara att om man kan säga ngt så lyssnat 100, kan man få in Apple eller ngt annat Buzzword från Apple så lyssnar 100 000...

Annars verkar pudelns kärna vara för lite sex.

men det kanske är fel?

- För lite öl?

Ursprungligen av Goflorp:

Han utnyttja väl bara att om man kan säga ngt så lyssnat 100, kan man få in Apple eller ngt annat Buzzword från Apple så lyssnar 100 000...

Annars verkar pudelns kärna vara för lite sex.

men det kanske är fel?

- För lite öl?

Säkert en kombination, både för lite sex och för lite öl. Resultatet blir en katastrof.

  • Medlem
  • 2010-12-19 07:44

Killen låter som just den typ av tönt, som aldrig kommer att vara nöjd med något jobb. Bristande självinsikt verkar det finnas gott om.

1
Bevaka tråden