Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om iPhone 5 - spekulationer och rykten

Tråden skapades och har fått 1144 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2011-10-04 20:24
Ursprungligen av snällpåriktigt:

Bara jag som (om det fungerar lika bra på svenska) kommer älska SIRI (assistant)?

Det kommer aldrig funka på svenska, glöm det.

Ursprungligen av snällpåriktigt:

Bara jag som (om det fungerar lika bra på svenska) kommer älska SIRI (assistant)?

Nej jag kommer att älska det också! Och oavsett om det bara blir på engelska. Men hoppas så klart att en svensk version kommer.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-04 20:33
Ursprungligen av Capeman:

Nej jag kommer att älska det också! Och oavsett om det bara blir på engelska. Men hoppas så klart att en svensk version kommer.

Fullkomligt värdelöst om de inte introducerar det på paketerade språk, t ex svenska.

Edit: Tydligen bara på Engelska, franska och tyska. Fail...och bara beta dessutom? Jeez. Inget vettigt alls hittills med nya luren...kom igen, någonting måste väl ändå komma.

WTF Timmy, bara 4S? FAIL!

Men lol, ni är ju seriöst löjliga här nu. iphone 4s har istort sett ALLA features det ryktas att 5an skulle ha, så när som på en något större skärm. Verkar som folk går i taket endast på grund av att apple valt att döpa den till 4s istället för 5.
Är ju dessutom likadant VARJE event, folk är initialt jättebesvikna, aktien dyker, folk ändrar sig, apple-aktien återhämtar sig o stiger ännu mer. Repeat. Dra lärdom?

Ursprungligen av Anders Båth:

Men lol, ni är ju seriöst löjliga här nu. iphone 4s har istort sett ALLA features det ryktas att 5an skulle ha, så när som på en något större skärm. Verkar som folk går i taket endast på grund av att apple valt att döpa den till 4s istället för 5.
Är ju dessutom likadant VARJE event, folk är initialt jättebesvikna, aktien dyker, folk ändrar sig, apple-aktien återhämtar sig o stiger ännu mer. Repeat. Dra lärdom?

Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!

Ursprungligen av Capeman:

Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!

Absolut.. Men lite tråkigt med utseendet bara, hade önskat mig något nyare.. Bara EN liten förändring kanske..

Ursprungligen av Capeman:

Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!

Vi får väl se vad den stora massan tycker..

Ursprungligen av Specias:

Vi får väl se vad den stora massan tycker..

Den stora massa kommer att tycka som den alltid gjort angående iPhone. Succé. Kom tillbaka om en dryg månad och läs mitt inlägg igen.

Ursprungligen av Capeman:

Den stora massa kommer att tycka som den alltid gjort angående iPhone. Succé. Kom tillbaka om en dryg månad och läs mitt inlägg igen.

Will do

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-10-04 20:31
Ursprungligen av Specias:

Vi får väl se vad den stora massan tycker..

Den stora massan är inte lika nördig som vi så den kommer att tycka: iPhone, cool!

Ursprungligen av lasselu:

Den stora massan är inte lika nördig som vi så den kommer att tycka: iPhone, cool!

Hehe, hoppas

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:31
Ursprungligen av Capeman:

Vi som har varit med ett tag lutar oss tillbaka och småler. Ja, det är ju alltid så här. Tycker 4S verkar grym!

Sant faktiskt vid närmare eftertanke.

Men lite större skärm 4 tum hade ju varit på plats sen kan dom faktiskt kalla nallen vad dom vill.

Den här gången faller APPLE lite på om dom kvarstår med sina 3.5 tum på skärmen, det är en känsla jag har.

Kanske dom kan rädda skeppet genom att släppa en störtskön iPhone 5 lagom till julhandeln som grädde på moset

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-04 20:36
Ursprungligen av CUBEIS:

Kanske dom kan rädda skeppet genom att släppa en störtskön iPhone 5 lagom till julhandeln som grädde på moset

Hade ju sugit förra alla som köpt en 4S haha!

där sprack Iphone 5, dom skulle aldrig göra en reklam till 4S om det skulle komma en 5:a

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2011-10-04 20:26

Siri är redan skyddat, min moster har hetat så i 70+ år... vad skola hända?

För lite Tim Cook

Siri bara för franska, tyska och engelska till en början. Helt klart väntat, men de säger att fler språk kommer, så jag kan vänta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-04 20:30

Siri verkar alltså vara kombinerat med WolframAlpha. Börjar bli läskigt. Skynet?

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2011-10-04 20:30

Siri kommer funka på fyllan också, men då måste man byta till Danska.

Får man inte en liten känsla av att Apple inte känns lika hungriga som tidigare?

Nästan 18 månader efter iPhone 4 visar man upp en iPhone 4 igen...?

Större skärm har väl ALLA väntats sig? Annars är väl specarna riktigt bra...

Står Apple i det mobila vägskälet, eller?

Ursprungligen av ErrkaPetti:

Större skärm har väl ALLA väntats sig? Annars är väl specarna riktigt bra...

Nej, bara de som inte lyssnat med eftertanke. Tänk upplösning så var det ganska uppenbart att det inte skulle bli någon större skärm. Dessutom brukar Apple göra saker mindre, inte större...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:31

hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!

tur jag inte la en krona på skiten

Det är nu Samsung kommer med sin supertelefon som de väntat med, samsung skriker nog av lycka borta i korea nu! lovar er att samsung nya kommer spöa skiten ur 4S

Ursprungligen av Esa:

hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!

tur jag inte la en krona på skiten

Det är nu Samsung kommer med sin supertelefon som de väntat med, samsung skriker nog av lycka borta i korea nu! lovar er att samsung nya kommer spöa skiten ur 4S

Tips: Samsung har inte iOS 5. Allt handlar inte om hårdvara.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Tips: Samsung har inte iOS 5. Allt handlar inte om hårdvara.

Exakt, att vissa inte förstår det är nästan fantastiskt, fortfarande, efter att iOS funnits drygt 4 år på marknaden.

Ursprungligen av Esa:

hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!

köper man aktier Inför ett apple event så har man inte direkt studerat historien...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:33
Ursprungligen av Esa:

hahaha!!!.. känner folk som köpte massa aktier inför detta idag för att nu jäklar kan man tjäna pengar... så händer detta!

tur jag inte la en krona på skiten

Det är nu Samsung kommer med sin supertelefon som de väntat med, samsung skriker nog av lycka borta i korea nu! lovar er att samsung nya kommer spöa skiten ur 4S

Dumma dumma Esa är du macvän eller inte ?

Jag undrar ju lite var ryktet om Facebook tog vägen?

  • Medlem
  • 2011-10-04 20:31

Antiklimax igen, ungefär som när The Beatles kom till iTunes.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-04 20:33

Stora frågan nu är....hur länge dröjer det tills den finns tillgänglig i Sverige....?

Bevaka tråden