Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera Aobbe CS4 pc till Mac?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa vecka kommer min MBP och jag funderar på om det går att köpa en uppgraderingslicens till mitt nuvarande Adobe CS4 pc-version, till CS5 mac-version.

Har försökt att google och leta på Adobes hemsida, men det är inte helt klart tycker jag.

Ja, om jag inte minns fel (eller om det ändrats) gör det det, men du måste kanske ringa till Adobe Store och få hjälp med att få rätt produkt, för det är inte säkert den är listad på hemsidan.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-03-20 11:46

Hittade lite info här. Kanske kan var till hjälp.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-03-20 12:40

Lättast är att ringa adobe och förklara läget. Jag ringde adobe och sa att jag ville ha en cross-upgrade från min dåvarande (win) cs1 till (mac) cs4 och det var inga problem....

Tyvärr så pratade jag först med en person på Adobe som påstod att jag först skulle få en CS4 till win och sedan konvertera den till mac, så när jag fick min nya uppgradering från cs1 till cs4 (win) så hoppade jag på adobe.com och följde personens instruktioner... den personen snacka i nattmössan och visste tydligen ingenting...

Ringde dom igen och förklarade vad den första personen sagt och nu kom jag till en person som visste vad han prata om.. han började faktiskt småfnissa i telefon och nästan dumförklara personen jag prata med tidigare... (bör noteras att det här va 3 veckor efter)

Hela slutade med att jag fick en full licens av CS4 till osx (3 veckor efter) men blev tvungen att skriva på LOD (Letter of destruction) pappret och skicka in det. Så jag pulveriserade en CS4 uppgradering till windows och en full version av CS1, men fick tillslut min CS4 till mac.

1
Bevaka tråden