Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes krånglar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2011-04-07 21:16

Hej

Har börjat få problem med iTunes 10.2.1.1 på min PC..Kopplar jag in min iPhone 3gs till datorn dyker inte iTunes upp och när jag startar det manuellt så dyker iTunes rutan upp men ingenting händer. Fönstret fryser och tittar jag i aktivitetshanteraren står det att iTunes svarar inte. Men! väntar jag i några minuter kommer det igång och jag kan använda det men den hittar ej min iPhone..

Däremot om jag avinstallerar det och installerar det pånytt, hittar den min iPhone och allt fungerar men så fort jag stänger av det blir det samma problem. Orkar ju inte hålla på att installera om det varenda gång jag ska synca.

Har prövat:

Installera om det
Annan USB-port
Startat om datorn
Startat om iPhone

Tack på förhand
Mvh

Har flyttat tråden till rätt forumdel. Det känns väl mer som ett iTunes-problem, inte ett iPhone-problem.

/Mod

Ursprungligen av Klints:

...på min PC...

Vilket operativsystem?

Vilken version av iOS på telefonen?

Funkar iTunes normalt när telefonen inte är inkopplad?

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2011-04-07 21:24

Ursäktar för felpost.

OS: Windows 7 Ultimate x64

iOS: 4.3.1

När jag startar iTunes är det super långsamt och svarar inte men kommer igång. Kopplar jag då in min iPhone börjar den sega igen men kommer igång så småningom men hittar inte iPhonen.

Kan notera att iTunes och iPhonen har fungerat perfekt i över 1år. Detta är något helt nytt på samma dator, iPhone osv

1
Bevaka tråden