Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

någonting på gång inför 10årsjubileum i Apple Stores?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2011-05-16 22:44

Apple planning major product launch for 10th retail anniversary? | BGR

Apple TV 46" med Retina Display ?

Apple Apollo, Apple reinvents the månraket?

iphone 6, hoppar över en version för att visa hur jävla bra Apple är på att uppfinna mobilen igen?

John Lennon i liv igen och återförenad med resterande Beatlar som lirar live i den första Apple butiken?

I can go all night. Dags att börja hypa.. Vad kan det vara för något??

Vilken grej med en gigantolansering i de fysiska Apple-affärerna. Coolt. Jag tror dock inte det är så überhäftigt. Nån ny design inne i butiken kanske? Tror inte att Apple kan överraska utan att något kommit ut om det.

Dom ska dela ut Apple-klistermärken - man får 10 st. per person istället för ynkliga två när man köper en Mac. Detta har jag fått veta från min gamla säkra källa inom företaget. Det kommer att bli helvetisk rusning - kanske kalabalik. Sanna mina ord.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-05-16 23:58

gissar på att de släpper mobile me, eller vad fan det kommer kallas, i en fri version.

Jag hoppas också på att vi slutligen får se vad den nya serverparken duger till—fortsättningen på MobileMe med lite nya fräscha tjänster (helst gratis).

Ibland glömmer jag att inte alla har MobileMe. Får frågor från kompisar om problem som jag inte fattar att man kan ha, tills jag inser att de inte har MobileMe.

Hoppas Apple ser till att alla (som vill) får tillgång till det.

Efter att ha läst BGR lista om åtgärder, så känns det som att det måste vara något av intresse...

1
Bevaka tråden