Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan jag hitta skal, skydd, bumpers etc som passar 4S?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-12 19:33

Är som sagt ute efter något skal/skydd till min blivande 4S, men då volymknapparna och muteknappen är nedflyttade någon millimeter så passar ju som sagt inte de vanliga ip4 skalen. Ja, jag har googlat och varit inne på diverse sidor, där står det att skalet/skalen passar till 4/4S men när man läser omdömena så säger folk att dom inte alls passar till 4S.
Känns onödigt att slösa pengar på något som inte kommer att passa.

Så finns det någon där ute som kan tipsa om en bra sida så vore det alla tiders!

Senast redigerat 2011-12-12 20:45
  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-12-12 21:14

Har inga problem med min Case-Mate som jag använde på 4:an och nu på 4S.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-12 21:18
Ursprungligen av andas:

Har inga problem med min Case-Mate som jag använde på 4:an och nu på 4S.

Skönt att höra att det iallafall finns ett skydd man slipper modifiera! Vart köpte du den någonstans?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-12-12 21:21

Jag köpte det i en telenorbutik.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-12 21:23

Okej, kanske bäst att köpa över disk så man vet att det verkligen passar. Dock är ju utbudet inte lika stort tyvärr.

Ursprungligen av snuzket:

Okej, kanske bäst att köpa över disk så man vet att det verkligen passar. Dock är ju utbudet inte lika stort tyvärr.

Gå ihop ett par st och köp lite grejer från iPhone accessories - BlackBerry accessories - Cell Phone Accessories at Wholesale Price (så kan ni dela på frakten), kostar ett par kronor ofta för ett skal.

Jag köpte en hel del saker därifrån (iPhone-skal / iPad-fodral, 10-12 artiklar) för ca. 580kr.
Det är väl ungefär vad 3-4 skal till iPhone kostar här i Sverige.

Har nu städat bort en del offtopic från den här tråden.

Tips till trådskaparen: Tona ner attityden en aning, så blir nog forumtillvaron här mycket bättre - dels för dig, men framför allt för alla andra.

/Mod

Alltså, det finns ju otaliga butiker som säljer..

De skal vi säljer där det står att de passar 4S, de passar 4S. Känns lite meningslöst och dumt att ljuga om att ett skal passar med 4S när det inte gör det..

1
Bevaka tråden