Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa "kassettskal" i Göteborg över disk?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har ett kasettskal, som göra att min iPhone ser ut som ett kasettband.

Beställde 5st till från Bortre asien....
Vi har en kompis som ligger på sjukhus, hon ville gärna ha det röda...

Börjar packa upp de andra och prova... men vafan? Va? de passar ju inte.

Det gula och svarta passar... blått vitt och rött passar INTE !

Kollar min order och ser att jag av misstag beställt 4 st för ngn iPod Touch istf iPhone...

surt

Så, antingen bytes 3st för ipod mot ett rött för iPhone

Alternativt, var kan jag köpa ett över disk under dagen imorrn?

Jag har lovat leverera det imorgon kväll och jag får väl hellre lägga 150:- än att göra ngn besviken...

Ett tips till er som har tid: Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme , de tar 14:-/st för dem ...

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-01-04 12:12

Jag beställde lite prylar från Deal Extreme och deras leveranstider är ju inte precis vad de lovar. Grejorna skeppades iväg 11-11-19 och paketet kom 12-01-02. Jag bor i Manila och grejorna skeppas från Hong Kong så det vart en en seg leverans. Kan ifs hända att Jul och Nyår har inverkat med stora mängder av gods men sex veckor! Hade faktiskt gett upp hoppet om att få prylarna. Det snos ganska friskt på posten här så vi brukar att ge budkillen (det är alltid samma) en slant så att han kommer ihåg vart grejorna skall nästa gång.

Lite OT men va fan…:p

Macforum vid lilla bommen har såna vet ja !

Ursprungligen av Richard.Lundqvist:

Macforum vid lilla bommen har såna vet ja !

kollat. slut på dem...

De höll tiderna hit till Sverige i alla fall och med tanke på priserna så...

Problemet löst. Beställde via Sveriges största utbud av mobilskal och skydd för mobilen eller nåt sånt.
Med lite tur kan jag lämna över ett rött "Keep Calm and carry on" på torsdag kväll.

Kassett-skydd hade de bara det svarta.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-01-04 18:47

Finns på Teknikmagasinet för 99 kr. Ett rött kasettskal som är gjort för iPhone 4, men passar iPhone 4S lika bra.

1
Bevaka tråden