Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att göra-app till Mac som synkar via iCloud?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Jag använder 2Do till min iPhone och iPad och är väldigt nöjd. Det jag saknar är en smidig motsvarighet till Mac:en som synkar via iCloud. Jag tycker inte att delen för uppgifterna i iCal är något vidare bra alls. Någon som vet en bra (och prisvärd) app?
Tack på förhand

Vi kör Wunderlist för att kunna dela att-göra-listor mellan olika användare och synka mellan Mac/iPhone/iPad.

Jo jag har funderat på det. Nu verkar det dock lösa sig i och med Mountain Lion i sommar så jag får väl hålla ut så länge. Tack ändå

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-18 00:58

Jag kör wunderkit, wundrkinder6 nya applikation. Funkar grymt och är så mycket mer än bara en to to app, men fungerar i all sin enkelhet som jut det, också. Rekomenderar att du tar en titt på wunderlist eller wunderkit igen , då det är otroligt smidigt och snyggt interface! + att det funkar till alla plattformer, osx, ios, wdos, web osv

OmniFocus är ju overkill kanske...men den appen - och Mac-programmet - synkar mot iCloud och iOS's Påminnelser (lirar även med Siri).

Tack för svaren. Jag jag börjat använda Wunderkit och är klart imponerad. Riktigt fint faktiskt. Just nu är jag kvar med 2Do då jag inte riktigt gillade känslan i Wunderlist men det kanske ändrar sig, vi får se.
Omnifocus är nog mest för dyrt som det är nu, men det verkar riktigt bra annars.

  • Medlem
  • Brastad
  • 2012-02-21 09:20

Things kommer nu i en ny version som syncar allt över iCloud.
Har använt Things länge och är mycket nöjd.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-21 18:40
Ursprungligen av OlleF:

Things kommer nu i en ny version som syncar allt över iCloud.
Har använt Things länge och är mycket nöjd.

Det låter kanon, då är det kanske dags att gå tillbaka till Things igen.

Ursprungligen av stile:

Det låter kanon, då är det kanske dags att gå tillbaka till Things igen.

Things är bara BÄST, men det är ingen listapp så för det är säkert Wunderlist bra, utan en GTD app.
Att den inte haft cloudsync har gjort att även här det varit ett uppehåll ifrån Things.
Kom förresten Public Beta idag, så precis börjat testa. Ska bli skönt att inte behöva använda annat krafs nu

Jag har precis börjat använda Wunderkit för att exempelvis handla mat tillsammans med en annan person. Mycket smidigt att inte behöva synka listor manuellt beroende på vem som råkar handla just denna dagen. Någon mer som använder det så?

Wunderlist var helt wunderbar

1
Bevaka tråden