Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

5.1 krasch :(

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-12 23:16

Började flippa ur i morse med total nerstängning. Ruskigt svårartad.
Ikväll när jag satte i laddningen bröt helvetet ut. bad att få bli ihopkopplad med sladd till iTunes. Jag som kör OTA.
Total om installation nu :((

Tillägg!
iPhone 4S
Fått göra ytterligare ominstallation när den dör går den bara att starta med Home/Sleep-knapparna.

Senast redigerat 2012-03-13 06:51
  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-13 17:04

Dog igen på eftermiddagen.
En kompis iPhone dog också. nu pratar vi snart massdöd :((

Usch... låter inte trevligt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-03-13 19:18

Har du jailbreakat?

  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-13 20:32
Ursprungligen av ibish:

Har du jailbreakat?

Nope?
Har återställt ännu en gång och kört som ny iPhone med ett minimum av appar mm. Kraschade ändå

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-03-13 21:23

Använder du en backup efter återställning. Om du gör det prova en ren installation.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-13 21:32
Ursprungligen av Egget01:

Använder du en backup efter återställning. Om du gör det prova en ren installation.

Har provat två "radera och återställ" och nu senast en ren installation som en ny iPhone.
Kraschade likt förbannat

  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-14 07:43

Misstänker att telefonen lagt av. Stått och snurrat vid äpplet i 15 timmar nu

Ursprungligen av Yes:

Misstänker att telefonen lagt av. Stått och snurrat vid äpplet i 15 timmar nu

så betedde sig min föra iPhone 4:a .. det visade dig sig lustigt nog att det var batteriet som börjat dö och då börjar bete sig konstigt så iPhonen får spänningsfall fick jag förklarat för mig ..

jag har också hört att i vissa fall är det flash minerna som lagt av. läste sist om det för något år sedan .. då hade någon uppdaterat och skyllde på att det var fel på mjukvaran men det var hårdvarufel vissade det sig ... uppdateringen hade helt enkelt blivit för mycket läs/skriv för flash minnerna som då börjat lägga av ..

1
Bevaka tråden