Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratulationskort som spelar och sjunger

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni vet såna där gratulationskort som spelar och sjunger, finns det någon som gör sådana i Sverige? är det en dyr teknik som bara går att få lönsamt vid massproduktion eller skulle det rentav vara möjligt att trycka upp och få ett eget ljud inlagt?

Tacksam om någon som vet något om detta postar här. /Jonas

På min förra arbetsplats så hade vi ett hundratal sådana kort, plus tillhörande kuvert, som vi köpt blanka.
De gick sedan att spela in valfritt ljud på dem, samt applicera någon form av artwork.
Vet inte var de var köpta - men det finns således för mindre serier också. Nu var jag miljövän av rang och när vi avvecklade så tog jag isär samtliga kort och sorterade elektronik, papper och kvicksilverbatteri för sig och körde till återvinning - istället för att bara kasta dem rakt av i en säck och blunda. Annars hade du gärna fått dem.
/martin

Hej! OK, då betyder det att det finns att få tag på i alla fall. Jag fortsätter forska, men får du reda på vart ni fick tag på dem tar jag tacksamt emot tips om detta. Tack för svaret! /Jonas

  • Medlem
  • Växjö
  • 2012-09-19 13:01
1
Bevaka tråden