Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte göra reset på iPhone 5 efter 6.0.1

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan jag la in 6.0.1 på min iPhone 5 går det inte att göra en reset med hem- och powerknapparna längre. Lyckas bara ta en massa skärmdumpar. Båda knapparna fungerar bevisligen. Någon mer som har upplevt något liknande?

Låter konstigt. Testat att återställa den utan att synka in säkerthetskopian?

Har du fått något glapp eller håller du bara inte inne knapparna tillräckligt länge? Jag missade själv några gånger igår

Har aldrig misslyckats före 6.0.1. Fattar inte vad problemet är. Har provat att hålla dem inne superlänge. Knapparna glappar inte eftersom de funkar i alla andra lägen. Tänker inte göra någon återställning pga detta. För mycket meck.

Är något på spåren. Kan de månntro ha gjort någon ändring i hur knapparna ska tryckas in iom 6.0.1 månntro? Innan har jag bara tryckt in dem typ samtidigt. Ibland hemknappen lite före powerknappen, ibland samtidigt, ibland powerknappen lite före hemknappen. Alltid samma resultat - reset. Nu måste jag trycka in hemknappen lite före. Då funkar det. Inbillar jag mig? Hade aldrig problem innan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-30 15:11

aldrig varit med eller ens hört talas om ngt liknande

Inte jag heller...

1
Bevaka tråden