Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jonathan Ive får pris från BBC

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples chefsdesigner Jonathan Ive prisas av ett barnprogram på BBC. I en video från Apples designlabb tar han emot priset.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Piteå
  • 2013-02-19 10:24

Jony Ive är så karismatisk! Undrar om det bara är jag som blir smått förtrollad av hur han tycks brinna så mycket för det han gör... Jag blir faktiskt smått avundsjuk när jag känner att jag inte har riktigt samma glöd inom mig. Låter som värsta sortens Apple-fan nu, men till mitt försvar så är det den enda anställda där som har den effekten på mig nu när Steve Jobs inte är med längre.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-20 09:57
Ursprungligen av JND:

Jony Ive är så karismatisk! Undrar om det bara är jag som blir smått förtrollad av hur han tycks brinna så mycket för det han gör... Jag blir faktiskt smått avundsjuk när jag känner att jag inte har riktigt samma glöd inom mig. Låter som värsta sortens Apple-fan nu, men till mitt försvar så är det den enda anställda där som har den effekten på mig nu när Steve Jobs inte är med längre.

Ja det är svårt att inte gilla en person som Ive. Han inspirerar säkert dem anställda på Apple när de tar fram, utvecklar och jobbar på med hård och mjukvara.

1
Bevaka tråden