Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finder svarar inte

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej.. Jag har gjort en liten dum sak. Jag ville överföra bilder från ett iphoto bibliotek till ett annat på samma användare, då kom jag på att jag kunde lägga bilderna på skrivbordet, för att sedan importera de till det andra biblioteket. Det var rätt många bilder, och finder hakade upp sig helt. Jag har startat om datorn, finder och undrar om någon har något tips på vad jag kan göra, för inget jag gör funkar... Jag har Macbook pro

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2013-06-14 22:21
Ursprungligen av medocdionne:

Okej.. Jag har gjort en liten dum sak. Jag ville överföra bilder från ett iphoto bibliotek till ett annat på samma användare, då kom jag på att jag kunde lägga bilderna på skrivbordet, för att sedan importera de till det andra biblioteket. Det var rätt många bilder, och finder hakade upp sig helt. Jag har startat om datorn, finder och undrar om någon har något tips på vad jag kan göra, för inget jag gör funkar... Jag har Macbook pro

Vad är det som inte funkar just nu? Är det att du inte vet hur du ska föra över bilderna, eller bråkar Finder fortfarande trots att du har startat om datorn? Trådrubriken och frågeställningen antyder olika saker...

1
Bevaka tråden