Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS7 Kamera

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2013-09-24 17:49

iOS7 har ibland glömt att avsluta kamera-appen
så den verkar jobba i bakgrunden telefonen blir varm som fn.
Så var det väl inte på tidigare iOS?

Ursprungligen av mcrj:

iOS7 har ibland glömt att avsluta kamera-appen
så den verkar jobba i bakgrunden telefonen blir varm som fn.
Så var det väl inte på tidigare iOS?

Det har hänt mig enstaka gånger. Troligen en tillfällig bugg. När min telefon blir varm så brukar jag alltid starta om den. Det är troligen någon process som löpt amok - det behöver inte vara kameran

  • Medlem
  • Umeå
  • 2013-09-24 18:25

Dom gånger det hänt har jag avslutat kameran & den svalnar direkt.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-24 21:50

Min blir varm så fort jag inte har WiFi. När jag är hemma räcker batteriet i två dygn. Är jag på jobbet (utan WiFi) måste jag ladda den tre ggr/dygn. Och varm blir den. Utan kamera...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-25 19:05

När jag installerade iOS7 på min iPad mini kom inte symbolen där man kan ta kort med olika filter med.
Har någon annan råkat ut för samma sak? Inte för att jag använder paddan till att ta kort, men i alla fall.

Ursprungligen av stevie:

När jag installerade iOS7 på min iPad mini kom inte symbolen där man kan ta kort med olika filter med.
Har någon annan råkat ut för samma sak? Inte för att jag använder paddan till att ta kort, men i alla fall.

Jag tror att det är så enkelt som att filtren inte finns med på iPad - men jag vet inte, det är en gissning eftersom jag inte har dem på min heller.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-25 21:43
Ursprungligen av stevie:

När jag installerade iOS7 på min iPad mini kom inte symbolen där man kan ta kort med olika filter med.
Har någon annan råkat ut för samma sak? Inte för att jag använder paddan till att ta kort, men i alla fall.

Här har du en lista vad olika iOS enheter klarar av och mycket riktigt är filter en av sakerna som inte finns till tidigare modeller iPad.

http://ipod.about.com/od/iphonesoftwareterms/...

1
Bevaka tråden