Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyckades att återställa min Iphone på något sätt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en Iphone 4s med iOS 7.0.3 och laddade hem senaste iTunes 11.1.3.8 sedan synkade
jag telefonen och nu finns det ingen musik, ljudböcker eller egna ringsignaler längre. Det ser
ut som om telefonen har raderat detta men kontakter och appar finns kvar.

Har kollat på iCloud men hittar inget där så frågan är: Finns det något sätt att få tillbaks datan,
eller är det bara att börja om igen?

Har försökt ladda in egna ringsignaler vilket jag inte lyckas med, tidigare fanns det en katalog
som hette ringsignaler nu finns bara signaler. Denna katalog är tom och det går inte att släppa
av mina egna signaler i denna katalog.

Tacksam för all input.

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag har en Iphone 4s med iOS 7.0.3 och laddade hem senaste iTunes 11.1.3.8 sedan synkade
jag telefonen och nu finns det ingen musik, ljudböcker eller egna ringsignaler längre. Det ser
ut som om telefonen har raderat detta men kontakter och appar finns kvar.

Har kollat på iCloud men hittar inget där så frågan är: Finns det något sätt att få tillbaks datan,
eller är det bara att börja om igen?

Har försökt ladda in egna ringsignaler vilket jag inte lyckas med, tidigare fanns det en katalog
som hette ringsignaler nu finns bara signaler. Denna katalog är tom och det går inte att släppa
av mina egna signaler i denna katalog.

Tacksam för all input.

Gjorde du detta från datorn som du vanligen synkar mot?

Ursprungligen av pmarriott:

Gjorde du detta från datorn som du vanligen synkar mot?

Ja, jag har endast en dator som jag synkar mot.

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag har en Iphone 4s med iOS 7.0.3 och laddade hem senaste iTunes 11.1.3.8 sedan synkade
jag telefonen och nu finns det ingen musik, ljudböcker eller egna ringsignaler längre. Det ser
ut som om telefonen har raderat detta men kontakter och appar finns kvar.

Har kollat på iCloud men hittar inget där så frågan är: Finns det något sätt att få tillbaks datan,
eller är det bara att börja om igen?

Menar du att du slängt din inköpta musik från datorn bara för att du lagt in den i telefonen?
Om inte är det väl bara att dra tillbaka musiken igen från iTunes.
iCloud lagrar ingen musik.

Ursprungligen av Johan Hellström:

Menar du att du slängt din inköpta musik från datorn bara för att du lagt in den i telefonen?
Om inte är det väl bara att dra tillbaka musiken igen från iTunes.
iCloud lagrar ingen musik.

Nej det var ingen musik från iTunes utan från vanliga CD. Som sagt musik och egna ringsignaler är borta.
Musiken kan jag ju lägga in igen men jag lyckas inte med ringsignalerna.

1
Bevaka tråden